تأکید ایران، روسیه و ترکیه بر آمادگی جهت اجرای کامل آتش‌بس در سوریه

کارگروه مشترک نظارت بر آتش‌بس در سوریه امروز نخستین نشست خود را با حضور کارشناسانی از ایران، روسیه و ترکیه در آستانه برگزار کرد.

تأکید ایران، روسیه و ترکیه بر آمادگی جهت اجرای کامل آتش‌بس در سوریه
به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ خبرگزاری اسپوتنیک از آستانه گزارش داد: استانیسلاو گادزیماگومدوف، رئیس هیئت روسی در مذاکرات آستانه پایتخت قزاقستان درباره سوریه روز دوشنبه گفت کارشناسانی از روسیه، ایران و ترکیه بر آمادگی خودشان برای همکاری به منظور دستیابی به آتش بس کامل در سوریه تاکید کردند.

کارگروه مشترک نظارت بر آتش‌بس در سوریه امروز نخستین نشست خود را با حضور کارشناسانی از روسیه، ایران و ترکیه در آستانه برگزار کرد.

گادزیماگومدوف افزود هیئت های شرکت کننده در این نشست بر آمادگی خودشان برای ادامه همکاری در جهت اجرای کامل توقف خصومت ها در سوریه تاکید کردند.

وی که معاون اداره عملیات نیروهای مسلح روسیه نیز می باشد، تصریح کرد: «شرکت کنندگان در این نشست درمورد پیشرفت در جهت اجرای روند توقف خصومت ها در سوریه و اقدامات ویژه به منظور ایجاد ساز و کار کنترل و  نظارت موثر بر آتش بس گفتگو کردند. شرکت کنندگان در این مذاکرات همچنین درمورد اقدامات اعتماد ساز دوجانبه و تضمین دسترسی بشردوستانه آزاد گفتگو کردند.»


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار