وزیر علوم وارد یزد شد

دقایقی پیش وزیر علوم تحقیقات و فناوری وارد یزد شد و مورد استقبال استاندار، رییس دانشگاه یزد و تنی چند از مسئولان سایر مراکز آموزش عالی استان قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد محمد فرهادی وزیر علوم به منظور بازدید از دانشگاه یزد و افتتاح یک پروژه عمرانی و یک طرح تحقیقاتی ملی در این دانشگاه، صبح امروز سه شنبه ۱۹ بهمن‌ماه وارد یزد شد .

در این سفر یک‌روزه وزیر علوم و هیئت همراه پس از حضور در مراسم افتتاحیه یک برنامه فرهنگی ورزشی در دانشگاه جامع علمی کاربردی، برای ادای احترام به مقام شامخ شهدای گمنام دانشگاه یزد در گلزار شهدای این دانشگاه حضورخواهند یافت، سپس نشستی با اعضای هیئت رییسه مراکز آموزش عالی استان خواهند داشت تا در جریان روند توسعه همه جانبه مراکز آموزش عالی استان قرار گیرند.

در این سفر قرار است ساختمان مهتاب و پروژه ملی تحقیقات زمین‌گرمایی در دانشگاه یزد با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فنآوری افتتاح شود.

در این سفر معاون اداری مالی، مدیرکل حوزه وزارتی، رییس صندوق رفاه دانشجویان و مدیر دفتر نظارت بر طرح‌های عمرانی وزارت علوم، تحقیقات و فنآوری نیز حضور دارند.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار