سردار وحیدی در جمع خبرنگاران مطرح کرد؛

رشد و توانمندی دفاعی ما هیچ‎گاه متوقف نمی‎شود

رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی گفت: رشد و توانمندی دفاعی ما هیچ‎‌گاه متوقف نشده و همواره در مسیر بالندگی قرار دارد.

رشد و توانمندی دفاعی ما هیچ‎گاه متوقف نمی‎شود

به گزارش خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار احمد وحیدی رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی در حاشیه همایش مدیریت جهادی و امنیت ملی دانشگاه دفاع ملی و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از مشکلات و چالش‌های ما تعمیم مدیریت جهادی به همه حوزه‌ها و عرصه‌های کشور است.

رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی افزود: ما در بخش‌هایی از کشور شاهد مدیریت جهادی هستیم اما تدوین و صورت‎بندی مفاهیم آن و تبدیل به یک نظریه با ابعاد و شاخص‌های مربوط و نیز آموزش و ترویج آن به عنوان یک مسئله مهم، نیاز ضروری کشور در حوزه‌های اقتصاد، فرهنگ و مسائل اجتماعی است، لذا این اقدامی است که دانشگاه دفاع ملی با پیگیری آن به کمک دستگا‌های ذیربط بتواند آن را به مرحله خوبی رسانده و به تبیین مناسبی از مدیریت جهادی بپردازد.

وی گفت: در این دوره علاوه بر مقالات متعدد ارسال شده، صد و چند مقاله‌ در همایش ارائه خواهد شد که مجموع آنها گنجینه خوبی از موضوعات مربوط به مدیریت جهادی در عرصه‌های مختلف اعم از فرهنگی، اقتصادی، امنیتی، اصول و قوانین، دستاوردها، شاخص‌ها خواهد بود.

سردار وحیدی افزود: رشد و توانمندی‌های دفاعی ما هیچ زمان متوقف نشده و همواره در حال رشد و بالندگی بوده است، لذا امروزه شاهد آن هستیم که نیروهای مسلح ما از آمادگی بسیار خوبی برخوردار بوده و دستاوردهای علمی فراوانی دارند و بهترین شرایط را تجربه می‌کنند.

انتهای پیام/  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار