سردار دهقان در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

روسای جمهور قبلی آمریکا هم صحبت هایی شبیه ترامپ می کردند/ ما تقویت نیروهای مسلح را بر اساس تحلیل از منطقه ادامه می دهیم/ مردم ما به خاطر شرایط منطقه باید حضور پررنگی در راهپیمایی 22 بهمن داشته باشند+فیلم

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: با توجه به وضعیت حاکم بر منطقه، جهان و اهداف دفاعی کشور بدون توجه به صحبت های کسی توانمندی دفاعی خود را افزایش می دهیم.

شرکت در راهپیمایی 22 بهمن یک واجب عینی است/ مردم فهیم ما به خاطر شرایط کنونی منطقه در این راهپیمایی حضور گسترده خواهند داشت/ با توجه به تحلیل‌های ما از شرایط منطقه، جهان و اهداف دفاعی، نیروهای مسلح را تقویت می‌کنیم/ سیاستمداران آمریکا به راحتی جهالت مقابله با ایران را عملیاتی نمی‌کنندسردار سرتیپ حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره میزان مشارکت مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال اظهار داشت: مردم ایران انقلاب و نظام سیاسی برآمده از آن را همواره متعلق به خود می‌دانند و در صحنه‌های عمومی دفاع از نظام، انقلاب و رهبری حاضر بوده و خواهند بود.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ادامه داد: یقینا امسال در روز 22 بهمن ماه شاهد حضور گسترده‌تر مردم خواهیم بود چرا که این ملت فهیم هستند و به خاطر دلایل مختلفی چون شرایط امروز منطقه در صحنه حضور خواهند داشت.

وی با برشمردن دلایل مختلف برای حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن گفت: یکی از این دلایل شرایطی است که امروزه بر منطقه حاکم است و ملت ما باید با حضور تمام عیار خود از کسانی که در عرصه دفاع از جریان مقاومت فعالیت می‌کنند پشتیبانی نماید.

سردار دهقان تصریح کرد: یکی دیگر از دلایل حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن این است که ملت پیوستگی خود و همچنین قدم برداشتن در مسیر امام و رهبری را که دال بر اعتقاد و باورمندی به مبنای انقلاب است را نشان دهند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح افزود: این حضور باعث می شود تا پاسخی محکم به یاوه‌گویی‌هایی که دولت جدید آمریکا و برخی کشورهای حاشیه خلیج فارس درباره مردم،‌ انقلاب و رهبری داشته‌اند داده شود و مشتی محکم بر دهان آنها بخورد.

وی بیان داشت: انشاء‌الله که ملت روز 22 بهمن را به عنوان یک واجب عینی تلقی می‌کنند و با حضور خود درا ین روز میزان آمادگی و در صحنه بودن خود را برای دفاع از نظام،‌ انقلاب و رهبری اعلام می‌کنند و نه بزرگی به تمام مخالفین و دشمنان نظام می‌گویند.

سردار دهقان در خصوص اظهارات رئیس جمهور جدید آمریکا بیان داشت: این اظهارنظرها فقط مختص رئیس جمهور جدید آمریکا نیست و روسای جمهور قبلی این کشور همواره از این صحبت‌ها می‌کردند و این مواضع را اعلام می‌نمودند اما آن عرصه‌ای که باید چنین آزمونی را در آن انجام دهند عرصه‌ای نیست که سیاستمداران آمریکایی به راحتی چنین جهالت و دیوانگی را انجام دهند و بخواهند اقدامی علیه ایران بکنند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در باره مواضع ایران در این باره گفت: در طرف مقابل ما همواره فارغ از اینکه چه کسی رئیس جمهور آمریکا است و با تحلیلی که از شرایط منطقه و جهان داریم وهمچنین تهدیداتی که برای نظام وجود دارد به طور طبیعی اقدام به تجهیز نیروهای مسلح وتوسعه توانمندی خود می‌کنیم و صنایع دفاعی ما نیز در همین مسیر گام برمی‌دارد.

سردار دهقان دربخش پایانی سخنانش خاطرنشان کرد: حرکت ما یک حرکت روشن است و اقداماتمان بر اساس اهداف دفاعی انجام  می‌شود. ما تقویت نیروهای مسلح را بر اساس تحلیل از منطقه ادامه می‌دهیم و همیشه آماده دفاع از انقلاب و نظام هستیم.

برای دیدن فیلم اینجا کلیک کنید
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ا ش م
۰۸:۲۲ ۲۰ بهمن ۱۳۹۵
بنام الله والفجرولیال عشر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۹ ۱۹ بهمن ۱۳۹۵
حتما می اییم با جون و دلم میام تا مشتی بر دهان عناصر ضد انقلاب و امریکا و اسراییل باشه
آخرین اخبار