قم؛

درخشش بانوی ووشو کار قمی

بانوی ووشوکار قمی در مسابقات ووشوی انتخابی تیم ملی بانوان کشور صاحب نشان برنز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛منصوریان،نایب رئیس هیئت ووشوی استان گفت: مسابقات ووشوی انتخابی تیم ملی در رده سنی بزرگسالان در کرج به پایان رسید و تیم ۳ نفره اعزامی از استان قم با عملکرد مناسب در این مسابقات توانست یک نشان با ارزش به دست بیاورد.

وی افزود: در مسابقات ووشوی انتخابی تیم ملی که روز دوشنبه با حضور ووشوکاران بانو از استان‌های مختلف کشور در بخش ساندا یا مبارزه برگزار شد تیم ووشوی قم با ۳ ورزشکار جوان و یک مربی در این مسابقات شرکت کرد و توانست در وزن ۵۶ کیلوگرم به یک نشان  برنز دست یابد.

نایب رئیس هیئت ووشوی استان قم گفت: در این وزن زینب عباسی به نمایندگی از قم به رقابت پرداخت و توانست خود را به مرحله نیمه نهایی برساند اما در این مرحله با شکست برابر حریف خود فینالیست نشد و با کسب نشان برنز به کار خود پایان داد.

منصوریان بیان کرد: با توجه به این که ۴ نفر برتر هر وزن به اردوی تیم ملی ووشوی بانوان و مسابقات درون اردویی دعوت می‌شوند زینب عباسی از قم نیز به اردوی تیم ملی فراخوانده می‌شود و برای حضور در تیم ملی رقابت می‌کند.

وی افزود: پروانه صادقی دیگر ووشوکار بانوی قمی که در این مسابقات در دسته ۶۵ کیلوگرم به میدان رفته بود در یک هشتم نهایی از دور مسابقات کنار رفت و این اتفاق برای الهام جلیلی ووشوکار دسته ۶۰ کیلوگرم تیم ووشوی استان قم نیز رخ داد.

نایب رئیس هیئت ووشوی استان قم تصریح کرد: هدایت تیم ووشوی استان قم در این مسابقات بر عهده پریسا حیدری بود در حالی که حیدری به دلیل این که آسیب دیده بود نتوانست با حریفان خود مسابقه دهد و به منظور استفاده از تجربیات وی، به عنوان مربی همراه با تیم اعزامی قم راهی کرج شد.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار