یاسوج؛

راه‌اندازی بازارچه دست ساخته های دانش آموزی در دوگنبدان

بازارچه کارآفرینی و دست ساخته‌های دانش آموزان دوگنبدان راه‌اندازی شد.

 به گزارش گروه  استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ مدیر آموزش و پرورش گچساران هدف از راه اندازی این بازارچه را تحققبخشیدن به اهداف درس کار و فناوری،توجه به محورهای جشنواره خوارزمی دانست و گفت: دست ساخته‌های دانش‌آموزان شامل انواع گلهای زینتی،انواع لباس،جامدادی،انواع زیورآلات مصنوعی، انواع سفره‌های دست ساز، انواع شیرینی جات، انواع خشکبار و انواع صنایع دستی، آش و غذاهای محلی و ماکت سازی توسط دانش آموزان به نمایش گذاشته شد.

ظهیرالدین پورالحسینی با اشاره به اینکه پرورش استعدادها و خلاقیت های دانش آموزان از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه است افزود: این نوع بازارچه‌ها نه تنها سبب کشف استعداد و ایجاد حس استقلال در دانش‌آموزان می‌شود بلکه آنها را با فرآیند از تولید به مصرف،فروش و بازاریابی آشنا می‌کند.

وی تربیت نیروی انسانی خلاق را لازمه ی یک جامعه توسعه یافته اعلام کرد و گفت: استقلال و خودکفایی زمانی در کشور اتفاق می‌افتد که کارآفرینان و نوآوران در نظام آموزشی امکان رشد و پرورش پیدا می‌کنند.

مدیر آموزش و پرورش گچساران گفت: 285 دانش آموز در سه پایه 7، 8 و9 در این مدرسه تحصیل می‌کنند و برپایی این بازارچه با همکاری همه دانش‌آموزان و اولیاء آنها انجام شد.


انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.