رقابت ستاره‌های هنر و ورزش در «٧ خان»

مسابقه داستانی «٧ خان» در قالب يک مجموعه هفت قسمتی بزودی مقابل دوربين می‌رود.

رقابت ستاره‌های هنر و ورزش در «٧ خان»به گزارش  حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از مشاور رسانه ای پروژه، «٧ خان» عنوان مسابقه‌ای داستانی به كارگرداني حسين تبريزی و تهيه كنندگی علی صادق شيرازی است كه پس از چند ماه تحقيق و نگارش به تازگی وارد مرحله پيش توليد شده و براساس برنامه ريزي هاي از قبل انجام گرفته از اوايل ماه آينده مقابل دوربين خواهد رفت.

اين نمایش واقعی با پروداكشني عظيم برای اولين بار در ايران ساخته خواهد شد و فيلمبرداری آن نيز به طور كامل در جزيره قشم و با همکاری سازمان منطقه آزاد قشم انجام مي شود.

شرکت کننده های «٧ خان» از بازیگران مطرح سینما و تلویزیون، خوانندگان و ورزشکاران انتخاب مي شوند و رايزنی‌های اوليه نيز با تمامي گزينه‌ها آغاز شده است. در واقع اين مجموعه نمایشی به صورت يك مسابقه واقعی در قالب یک داستان نمایشی است و ترکیبی از فیلم و رقابت هيجان انگيز در آن به تصوير كشيده مي شود. همچنين يك مجري نيز از ابتدا تا انتهاي داستان وظيفه هدايت بازیگران این رقابت را برعهده دارد که مجري نیز از بازیگران مطرح سینما و تلویزیون انتخاب خواهد شد.

«٧ خان» در هفت قسمت توليد مي شود و قرار است در هفت فصل مستقل و هفت قسمتی با اتفاقات و شركت كننده هاي جديد مقابل دوربين رود.

عوامل اصلی اين پروژه عظيم كه قرار است از شبكه نمايش خانگي عرضه شود عبارتند از: کارگردان: حسین تبریزی، دستیار اول: علیرضا نجف زاده، مدیر تصویربرداری: فرشاد گل سفیدی، مدیر صدابرداری: امیر حاتمی، طراح صحنه و لباس: قاسم ترکاشوند، مدیر تولید: فریبا سادات خلیلی، مدير روابط عمومی: امین اعتمادی، گریم: زهره سیه پوش، دستیار برنامه ریز: مهسا فتحعلی، تدوین: امیر ولی خانی، مشاور اجرایی پروژه: احسان اله تاجیک اسماعیلی، مدیر تدارکات: توماج گودرزی، مجری طرح: موسسه فرهنگی  هنر نمای آژند، طراح و ایده پرداز: الهه پورجعفر، تهیه کننده و سرمایه گذار: علی صادق شیرازی.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار