شیراز؛

فراخوان جشنواره رسانه های حامی حقوق مصرف کنندگان

سومین فراخوان جشنواره مطبوعات و رسانه های فارس در حوزه حمایت از حقوق مصرف کنندگان اعلام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ صابر سهرابی مدیر گروه مطبوعات و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس گفت: این جشنواره با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل صنعت، معدن و تجارت برگزار می شود.

سهرابی هدف از برگزاری این جشنواره را حمایت از تولید ملی و حقوق مصرف کننده دانست و افزود: آخرین مهلت ارسال دریافت آثار ٣٠ بهمن ماه امسال است و شرکت کنندگان می توانند آثار خود را به نشانی اینترنتی matbouat@jhmfars.com ارسال کنند.

وی ادامه داد: دبیرخانه این جشنواره آمادگی دارد آثار نویسندگان، خبرنگاران، عکاسان مطبوعات و خبرگزاری ها و پایگاه های اطلاع رسانی مجازی را که از ١٥ بهمن ٩٤ تا پایان بهمن ٩٥ منتشر شده در این جشنواره بپذیرد.

سهرابی بیان کرد: شرکت کنندگان باید لینک آثار خود را با تایید رسانه و مهر و امضاء برای دبیرخانه جشنواره ارسال کنند که اعلام نتایج نیمه نخست اسفند ماه امسال است.

وی با اشاره به اینکه این جشنواره قصد دارد فرهنگ سازی لازم انجام شود خاطر نشان کرد: موضوعات این جشنواره شامل آگاهی از مصرف، تاریخ تولید و انقضاء، انتخاب درست کالا و خدمات و ارتقاء شاخص بهداشت و سلامت در جامعه است.

سهرابی با بیان اینکه آثار رسانه ای باید دارای مجوز منتشر شده باشد تصریح کرد:هر فرد می تواند در دو بخش حرفه ای و ویژه شرکت و در هر بخش می تواند تنها در دو موضوع و در هر موضوع تنها سه اثر را می تواند ارسال کند.

مدیر گروه مطبوعات و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس تصریح کرد: تمام روزنامه نگاران شاغل و آزاد استان فارس که در رسانه های رسمی و دارای مجوز فعالیت دارند می توانند در این جشنواره شرکت کنند و آثار نیز باید در قالب عکس، خبر یا گزارش باشد.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار