حاشیه‌نگاری باشگاه خبرنگاران جوان از راهپیمایی 22 بهمن؛

ماجرای نیمروز "آقای دوربینی"/عکس یادگاری با روز "روشن"/سربند "من انقلابی ام"

مراسم سی و هشتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با حضور پر شور مردم و مسئولین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هر لحظه به شور و هیجان راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه امسال افزوده می شود اما زمانی همه چیز پرشور تر رقم می خورد که آقای دوربینی، دوباره به دوربین ها رخ می دهد.

وی که به ندرت از قاب دروبین ها جا می ماند امروز هم سرپا تصویر  و ارادت، با پرچم ایران در دست ،در راهپیمایی۲۲ بهمن  شرکت می کند.

ماجرای نیمروز
 
اما نکته جالب توجه این است که  مردم پس از مشاهده آقای دوربینی، اصرار  و تمایل به خویش انداز (سلفی) گرفتن با وی داشتند و اما وی انقدر سرش شلوغ دوربین ها بود که کم و بیش به دوربین موبایل های مردم دل می داد.
 
این درحالی است که بالاخره چند نفر به سختی توانستند با وی چند عکس سلفی بگیرند تا وی کمی هم در دوربین شهروند خبرنگاران مشاهده شود.
 
اما در ادامه آقای دوربینی به ما گفت: از جوانی ام در راهپیمایی شرکت می کنم و هربار غربی ها گزینه‌های خود علیه ایران را بیشتر می کنند ؛ حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن پرشورتر از پرشور می شود.

سربند "من انقلابی ام"

در حالی مردم با نمادها و پلاکارت هایی در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور پیدا کرده اند که در جریان این راهپیمایی برخی به سبک رزمندکان دفاع مقدس سربند " من انقلابی ام " به پیشانی مردم می بندند.

ماجرای نیمروز
 

عکس یادگاری  با روز "روشن"

" ما  آب سنگین تولید دانشمندان عزیز این کشور را به آمریکا و روسیه صادر کردیم " این بخشی از صدای سخنرانی رییس جمهور روحانی است که از بلندگوهای نصب شده در مسیر راهپیمایی شنیده می شود.

حالا برخی از مردم کنار تصویرش می ایستند، گویی خوب جایی ایستاده اند؛ یکم اینور و انورتر بالاخره قاب خود را می بندند و با یک دو سه، در کنار عکس دانشمند شهید " مصطفی احمدی روشن " می مانند.

ماجرای نیمروز

"راکتور اراک بازسازی و کامل خواهد شد" دوباره این صدای روحانی است و حالا دیگر دوربین ها و قاب ها برای عکس یادگاری با مصطفی احمدی روشن بیشتر شده است و برخی سلفی و برخی خانوادگی عکس می گیرند.

ما در زمینه سانتریفیوژ به یکی از مدرن ترین سانتریفیوژها دست یافتیم؛ حالا تلاقی نگاه و عکس مردم با احمدی روشن با این اظهارات روحانی بسته می شود و گویی عکسها صدای روحانی را هم در حافظه گوشی ها ذخیره می کنند،صدایی که از  پیشرفت صنعت هسته ای کشور امیدوارانه سخن می گوید.

عکس های مردمی با احمدی روشن تمامی ندارد، او حالا می داند در روز روشن راهپیمایی کجا ایستاده است و مردم هم می دانند چرا دست در گرندنش انداخته اند.

در ادامه باز هم صدای روحانی از بلندگوها می آمد که می گفت ؛"اینجا ایران، بیشه شیران است "و برخی هم یک نگاه پر از مفهوم به عکس احمدی می انداختند و به راهپیمایی ادامه می دادند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۰ ۲۳ بهمن ۱۳۹۵
شهيد جا نمي ماند اين ما هستيم كه جا مانده ايم و شهيد بشارت مي دهد
فَرِحينَ بِما آتاهُمُ اللَّهُ مِن فَضلِهِ وَيَستَبشِرونَ بِالَّذينَ لَم يَلحَقوا بِهِم مِن خَلفِهِم أَلّا خَوفٌ عَلَيهِم وَلا هُم يَحزَنونَ﴿۱۷۰ آل عمران﴾
آخرین اخبار