سمنان؛

تلاش دشمن تغییر گفتمان انقلاب است

نماینده ولی فقیه در ارتش گفت: تلاش دشمن برای تغییر هویت و گفتمان انقلاب، خطرناکترین تهدید فعلی علیه ایران است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه در ارتش جمهوری اسلامی در مراسم پایانی راهپیمایی 22 بهمن سمنان گفت: دشمنان با گفتمان انقلاب را که برگرفته از آموزه های دینی و حکومت مبتنی بر وحی و مدنیت است مشکل دارند و تحریف آن را هدف گرفته اند .

حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم با بیان اینکه مشکل اصلی برای آمریکا موجودیت جمهوری اسلامی ایران است گفت: در دوره جدید هم تغییری در سیاست های رییس جمهوری آمریکا دیده نمی شود.

وی گفت: مستندات زیادی وجود دارد که آمریکا پس از برجام در حوزه های سیاسی، فرهنگی و نظامی و اقتصادی تلاش کرد در ایران نفوذ کند و در بعد دفاعی خواست توان موشکی ایران را مهار کند، اما هنگامی که متوجه شد نمی تواند ایران را تسلیم کند، در اجرای تعهدات خود فریب کاری و بدعهدی کرد.

وی تاکید کرد: هدف اصلی دشمنان در ایجاد و حمایت از داعش و نیروهای تکفیری هم به چالش کشیدن گفتمان انقلاب اسلامی و تخریب چهره اسلام است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به نقش تعیین کننده ایران در معادلات منطقه افزود: به چالش کشیدن قدرت های استکباری و قدرت های غربی و ایجاد تحولات نوین جهانی، دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی در جهان بود.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار