همدان؛

افتتاح 13 کلاس درس بنیاد برکت در همدان

مدیرکل تعمیر، تجهیز و نوسازی مدارس استان همدان گفت: چهار مدرسه بنیاد برکت با مجموع 13 کلاس درس در دهه فجر امسال در استان همدان به بهره برداری رسید.

افتتاح 13 کلاس درس بنیاد برکت در همدان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ فرزاد تیموری گفت: مدرسه سه کلاسه برکت روستای نصرت آباد اسدآباد با 2 میلیارد و 100 میلیون ریال اعتبار و مدرسه سه کلاسه برکت روستای قهورد سفلی گل تپه با 2 میلیارد و 210 میلیون ریال اعتبار در دهه فجر امسال بهره برداری شد.

وی افزود: همچنین مدرسه سه کلاسه برکت روستای کهنه حصار بخش گل تپه شهرستان کبودراهنگ با اعتبار 2 میلیارد و 440 میلیون ریال و مدرسه چهار کلاسه برکت روستای آقبلاغ لتگاه شهرستان بهار با اعتبار 4 میلیارد و 30 میلیون ریال در دهه فجر امسال افتتاح شد.

تیموری ادامه داد: اگرچه دانش آموزان قبل از ایام دهه فجر در این مدارس پذیرش شده بودند اما افتتاح رسمی این مدارس در دهه فجر انجام شد.

وی خاطرنشان کرد: تمامی اعتبار لازم برای احداث این چهار مدرسه از طریق بنیاد برکت تامین شده و نظارت، تهیه نقشه، پیگیری ساخت و اخذ پیمانکار توسط اداره کل نوسازی مدارس انجام می شود.

وی درباره فعالیت های بنیاد برکت در این استان نیز گفت: بنیاد برکت در چندسال اخیر احداث 32 مدرسه در استان را تقبل کرده است که از این تعداد 26 مدرسه افتتاح شده و 6 مدرسه دیگر در دست احداث است که اوایل سال تحصیلی 96-97 افتتاح می شود.

انتهای پیام/ ش


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.