قم؛

مشارکت همه دستگاه ها در برگزاری حماسه پرشکوه دیگری به نام انتخابات

معاون استاندار قم از وظیفه مشکارکت همه دستگاه های قم برای برگزاری باشکوه انتخابات در سال آینده خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛  معاون استاندار قم احد جمالی در چهارمین جلسه ستاد انتخابات استان قم با توجه به در آستانه قرار گرفتن در حماسه ای دیگر به نام انتخابات افزود: همکاری و مشارکت دستگاه ها و بانک های خصوصی و دولتی استان باید در این دوره از انتخابات کاملادیده شود.

رئیس ستاد انتخابات استان قم همچنین بر لزوم فراهم شدن زمینه های حضور پرشور و حداکثری مردم در 2 انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا مهم تاکید کرد.

جمالی در ادامه از حضور پرشور و حماسی مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن قدردانی کرد و گفت: حضور پرشور مردم در حماسه 22 بهمن،پاسخ قاطع و کوبنده ای به تهدیدهای پوشالی رئیس جمهوری آمریکا و چنگ و دندان نشان دادن های اخیر وی نسبت به ملت ایران بود.

وی در ادامه راهپیمایی یوم الله 22 بهمن را تجلی صدای یکپارچه و رسای استکبارستیزی مردم ایران عنوان و با ابراز امیدواری به شنیدن این پیام رسا از سوی دشمنان اظهار کرد: کشور ما امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند انسجام، اتحاد و همدلی بین همه قشرها و گروه های مختلف است.

 دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در 29 اردبیهشت ماه سال آینده برگزار می شود.

انتهای پیام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار