میرجاوه،

افتتاح کانون فرهنگی و هنری مرزداران در دهستان تمین

کانون فرهنگی و هنری مرزداران مسجد امام حسین روستای تمین با حضور سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری استان و بخشدار لادیز افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از زاهدان، حجت الاسلام مهدی پودینه سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد سیستان وبلوچستان  در این افتتاحیه گفت: فرهنگ اسلامی وفرهنگ قرآنی همیشه ودر طول تاریخ دشمنان فروانی داشته و برای مبارزه با فرهنگ غلط غربی باید در گام اول آن را شناسایی و به طور کامل بشناسیم.

حجت الاسلام مهدی پودینه افزود: با توجه به اینکه تهاجم فرهنگی، با هدف دور کردن جوانان از ارزش های دینی و مذهبی صورت می گیرد باید تلاش شود برای حفظ ارزش های اسلامی و معنوی، جوانان و نوجوانان را به حضور در این کانون ها ترغیب کنیم.

وی با اشاره به جنگ نرم دشمن در راستای ضربه زدن به اعتقادات جوانان، تصریح کرد: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد نقش به‌سزایی در خنثی‌ کردن هجمه‌های دشمنان در عرصه جنگ نرم دارد.

وی تاکید کرد: تقویت و تعمیق باورهای دینی جوانان، ترویج موضوعات دینی و قرآنی با تأکید بر آرمان‌ها و ارزش‌های‌ معنوی‌ و فرهنگ‌ اسلامی از جمله اهداف فعالیت کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد است.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.