آبادان؛

معدوم سازی مواد غذایی فاسد در شهرستان شادگان

۲۰۰ کیلوگرم مواد غذایی فاسد در شادگان معدوم شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛جانبی مدیرشبکه بهداشت و درمان  شهرستان شادگان گفت: ۲۰۰ کیلوگرم مواد فاسد، تاریخ گذشته و خارج از مصرف دراین شهرستان معدوم شد.

حجت الله جانبی افزود: این اجناس توسط کارشناسان و بازرسان واحد بهداشت محیط شادگان در بازدید از اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی توقیف شده که علت معدوم شدن این اقلام نیز غیر قابل مصرف بودن از نظر بهداشتی و تاریخ مصرف آنها است.

وی با تاکید بر انجام بازدید ازاماکن تهیه و توزیع مواد غذایی گفت: بازرسی اماکن عرضه مواد غذایی و نظارت بر نحوه ارائه خدمات توسط این اصناف، از وظایف مهم بهداشت و درمان بوده که به طور مستمر توسط واحد بهداشت محیط اجرا می‌شود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شادگان، با تاکید بر توجه به حوزه سلامت و بهداشت جامعه گفت: شبکه بهداشت و درمان شهرستان شادگان در راستای صیانت از سلامت شهروندان و ارتقای شاخصه‌های بهداشت و سلامت در جامعه فعالیت‌های موثری را برای عموم مردم برنامه‌ریزی و اجرایی می‌کند.

جانبی از شهروندان شادگانی خواست در خرید مواد غذایی به تاریخ تولید، انقضاء و پروانه بهداشتی درج شده بر روی بسته بندی مواد غذایی توجه کنند.

وی همچنین خبر از طرح تشدید نظارت بر واحدهای توزیع مواد غذایی در سطح شهرستان شادگان خبر داد و گفت: با متخلفان عرضه مواد غذایی غیر بهداشتی طبق قانون برخورد می شود.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.