مدارس ابتدایی سیرجان فردا تعطیل است

فرماندار سیرجان اعلام کرد مدارس ابتدایی این شهرستان فردا تعطیل هستند.

مدارس ابتدایی سیرجان فردا تعطیل است به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان منصور مکی آبادی در پایان جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان سیرجان از آمادگی تمام دستگاههای اجرایی برای مقابله با حوادث احتمالی ناشی از بارش شدید باران در دوروز آینده خبرداد و گفت: در این جلسه مقرر شد مدارس ابتدایی شهرستان سیرجان اعم از شهری و روستایی فردا سه شنبه تعطیل شود .

منصور مکی آبادی افزود : همچنین مقرر شد یگانهای امدادی از مراکز پشتیبانی دریایی سیرجان ، هلال احمر ، شهرداری ، و مجتمع صنعتی گل گهر سازماندهی شوند تا بتوانند حوادث احتمالی ناشی از بارانهای شدید در ساعات آینده را مدیریت کنند و 60 کلاس در مدارس نیز آماده شده است تا چنانچه نیاز به اسکان مسافران باشد مورد استفاده قرار گیرد.

وی گفت به فرمانداران و بخشداران ابلاغ شده است تدابیر لازم را جهت دور کردن مردم و دامداران از حاشیه رودخانه ها اتخاذ کنند و مکانهای سست و خشتی روستاها نیز خالی از سکنه باشد تا از وقوع حوادث جانی ناشی از باران و سیلاب جلوگیری شود.

فرماندار سیرجان با اشاره به اینکه از دامداران و عشایر خواسته شده است طی سه روز آینده دامهای خود را در محل امن نگهداری کنند افزود با توجه به مطلوب بودن بارندگیها مقرر شد 1200 موتور پمپ کشاورزی این شهرستان تا یک هفته اینده خاموش شوند .

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار