اکبرپور به باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد؛

قطعی برق در حمیدیه مقطعی است/ مکلف شدن وزارت نیرو برای شست‌و‌شوی پست‌های برق خوزستان

معاون امور آمادگی و مقابله سازمان مدیریت بحران کشور گفت: قطعی برق در شهر حمیدیه استان خوزستان مقطعی بوده و ممکن است عواقب ریزگردها در استان خوزستان باشد.

قطعی برق در حمیدیه موضعی استمرتضی اکبرپور معاون امور آمادگی و مقابله سازمان مدیریت بحران کشور در گفت‌وگو با خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره تمهیدات سازمان متبوع خود به منظور رفع بحران ریزگردها و مهار آثار حاصل از آن اظهار داشت: استانداری خوزستان با همکاری وزیر نیرو اقدامات قابل توجهی را در راستای مهار بحران ریزگردها و قطعی برق استان انجام داده‌ است.

وی ادامه داد: متاسفانه قرار گرفتن ریزگردها بر روی مقرهای برق و ایجاد عایق بر روی آن منجر به قطعی برق شد از این رو در عملیات برق‌رسانی به بخش‌های مختلف استان هم مشکلات فراوانی ایجاد کرد.

اکبرپور تصریح کرد:‌ خوشبختانه اقدامات عملیاتی به منظور رفع مشکلات قطعی برق، مهار ریزگردها و شستشوی محل آنها از سوی وزارت نیرو، استانداری خوزستان و همچنین همکاری استان‌های معین انجام شده و مشکلی هم در این زمینه وجود ندارد.

معاون امور آمادگی و مقابله سازمان مدیریت بحران کشور با اشاره به تمهیدات وزارت نیرو برای مهار بحران ریزگردها و قطعی برق در استان خوزستان یادآور شد: به منظور ادامه طرح رفع بحران ریزگردها در محله‌های استان مقرر شد پست‌های برق خوزستان دو بار در ماه شست‌وشو شوند که البته این موضوع را وزارت نیرو در دستور کار خود قرار داده است.

وی درباره قطعی برق شهر حمیدیه در اهواز متذکر شد: موارد این چنینی مقطعی بوده و ممکن است بقایا و عواقب ریزگردها در استان خوزستان باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار