لاریجانی در صحن علنی:

ایرادات مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره برنامه ششم به شورای نگهبان ارسال می‌شود

رئیس مجلس گفت: مجلس ایرادات گرفته شده از سوی مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره لایحه برنامه ششم را به شورای نگهبان ارسال می‌کند تا این شورا نظر خود را نسبت به آن اعلام کند.

ایرادات مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره برنامه ششم به شورای نگهبان ارسال می‌شود
به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی پیش از پایان نوبت دوم جلسه علنی امروز (سه‌شنبه 26 بهمن ماه)  بعد از اتمام بررسی ایرادات شورای نگهبان نسبت به لایحه برنامه ششم با اشاره به ایرادات مجمع تشخیص مصلحت نظام  در مورد این لایحه گفت: مجمع تشخیص مصلحت نظام حدود 12 ایراد اساسی گرفته است که این مسئله با حضور حاجی بابایی رئیس کمیسیون تلفیق برنامه ششم بررسی شد.

وی ادامه داد: ما از نظر مجلس دفاع کردیم، مجمع تشخیص مصلحت نظام  نیز بر بررسی برخی ایرادات اصرار کرد و اعلام کرده است که با تغییراتی حل می‌شود مانند بحث ایمیدرو و ایدرو که با سهام 49درصد موافق نبوده اما با 30 درصد آن موافق هستند تا از تاثیرات صندوق توسعه استفاده کنند.

لاریجانی بیان داشت: ما ایرادات مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره برنامه ششم را به شورای نگهبان ارسال می‌کنیم و شورا می‌تواند آنها را به صورت تک به تک بررسی کرده و به مجلس پاسخ دهد.

رئیس مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: به دلیل آنکه مجمع تشخیص مصلحت نظام  ایرادات را به صورت یکجا برای شورای نگهبان فرستاده پیشنهاد می‌کنیم مجلس بر نظر خود باقی مانده و شورای نگهبان بعد از بررسی ایرادات مجمع تشخیص مصلحت نظام نتیجه را به مجلس شورای اسلامی اعلام کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار