اصفهان؛

اجرای برنامه نمایشی "زنگ عروسک ها" در مدارس اصفهان

اجرای برنامه نمایشی "زنگ عروسک ها" تا پایان سال جاری در مدارس ابتدایی اصفهان با هدف ترویج فرهنگ شهروندی اجرا می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،روابط عمومی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان، دبیر کمیته فرهنگ شهروندی بابیان اینکه این برنامه با مشارکت اداره آموزش معاونت حمل ونقل و ترافیک انجام شده است گفت: در اجرای این برنامه با به کارگیری قالب هایی همچون نمایش های عروسکی، مسابقه، برنامه موزیکال با تن پوش های عروسکی و... موضوع های ترافیکی، محیط زیست، تفکیک زباله و ایمنی به دانش آموزان مقطع ابتدایی آموزش داده می شود.

سعید امامی اجرای این برنامه را در دو مرحله عنوان کرد و اظهار داشت: در مرحله اول که از مدارس ابتدایی دولتی ناحیه چهار اصفهان شروع شده است در 350 مدرسه از مدارس مقطع ابتدایی تا پایان سال جاری برنامه نمایشی "زنگ عروسک ها" اجراخواهد شد.

وی افزود: مرحله دوم این طرح در سال آینده اجرا می شود که امید است با توجه به اینکه دانش آموزان تاثیر پذیرترین افراد جامعه به شمار می آیند، این برنامه ها تاثیر بسزایی در ارتقای فرهنگ شهروندی داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتراز تولیدات فرهنگی و برنامه های کمیته فرهنگ شهروندی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان با شماره 61-34467360 تماس گرفته و یا به وب سایت shahrvandi.net مراجعه کنند .




انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار