آبادان ؛

ضرورت جلوگیری از ساخت و ساز غیر قانونی در حریم بستر رودخانه ها

فرماندار شادگان بر ضرورت جلوگیری از ساخت و ساز غیر قانونی در حریم بستر رودخانه ها در این شهرستان تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛جلسه حریم بستر رودخانه در روزگذشته به منظور بررسی و رفع مشکل صدور اسناد مالکیت روستایی واقع در حریم بستر رودخانه در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

فرماندار شادگان در این جلسه بر لزوم هماهنگی به منظور رفع مشکلات صدور اسناد مالکیت روستاهای واقع درحریم  بستر رودخانه در سطح شهرستان تاکید کرد.

بهروز فرج اللهی با تاکید بر ضرورت جلوگیری از ساخت و ساز غیر قانونی در حریم بستر رودخانه ها، گفت: هرگونه ساخت و ساز در حریم و بستر رودخانه ها بایستی توسط دستگاه های ذیربط نظارت شود زیرا در هنگام وقوع حادثه و سیل دولت هیچ مسئولیتی در قبال مالکان منازل ندارد.

وی افزود: در صورت أخذ اقرار نامه (تعهد نامه محضری) از متقاضیان، سازمان آب و برق خوزستان ضمن انجام پیگیری های لازم با نظر مساعد، نسبت به تأیید و بلا مانع بودن صدور اسناد مالکیت اقدام کنند.

فرماندار شادگان گفت: اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شادگان لیست روستاهای واقع در حریم  بستر رودخانه را با در نظر گرفتن اولویت به منظور صدور اسناد مالکیت به فرمانداری شادگان و سازمان آب و برق خوزستان ارسال کند.

انتهای پیام/د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.