تداوم امدادرسانی‌ها در برف و سیل / انتقال 23 مصدوم به مراکز درمانی

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر ، امداد رسانی در برف و کولاک و سیل در سطح کشور را تشریح کرد .

تداوم امدادرسانی ها در برف و سیل / انتقال 23 مصدوم به مراکز درمانیمرتضی سلیمی رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، با اعلام این خبر اظهار داشت : طی 5 روز گذشته ، 22 استان آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، چهارمحال و بختیاری ، تهران،خراسان شمالی، زنجان، قزوین، سمنان، فارس، کرمان، کردستان، کرمانشاه، گیلان، گلستان، مازندران، مرکزی، لرستان، همدان، قم، یزد و اصفهان متاثر از برف و کولاک شدید شدند .

وی با اشاره به امدادرسانی در 116 محور برف گیر ، افزود : تاکنون به 15 هزار و200 نفر امدادرسانی شده و 2 هزار و 633 نفر اسکان اضطراری یافتند.

سلیمی گفت : 23 مصدوم به مراکز درمانی منتقل شده ( انتقال 10 زن باردار ) و یک هزار و 490 خودرو از مسیر برف رهاسازی شد.

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر با اشاره به مشارکت 262 تیم عملیاتی (892 نفر ) ، بیان داشت : امدادرسانی در 5 استان ، اردبیل ، تهران، قزوین، کردستان و همدان ادامه دارد.


* امدادرسانی به بیش از 8 هزار نفر در سیل و آبگرفتگی 11 استان / تخلیه آب از 400 واحد مسکونی

مرتضی سلیمی در خصوص امدادرسانی سیل و آبگرفتگی در 11 استان اصفهان، ایلام، فارس، تهران، خراسان رضوی و شمالی، خوزستان ، بوشهر، کرمان ، کهگیلویه و بویر احمد و هرمزگان گفت : تاکنون به 8 هزار و 100 نفر در 92 شهر و روستا امدادرسانی شده و 900 نفر نیز اسکان اضطراری یافتند .

وی با اشاره به نجات یافتن 11 نفر (  قیر و کارزین:1 ، عنبرآباد:9 ، بندرعباس:1 ) افزود : تعداد 66 دستگاه خودرو از مسیر سیلاب رها سازی شد و همچنین از 400 واحد مسکونی تخلیه آب صورت گرفت .

سلیمی با اشاره به مشارکت 180 تیم عملیاتی ، تصریح کرد : امدادرسانی در 5 استان فارس، بوشهر، کرمان، کهگیلویه و هرمزگان ادامه دارد .

انتهای پیام /ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.