واکنش‌ها به حمایت دولت ترامپ از سران فتنه؛

حسینی: بهتر است ترامپ به مشکلات اساسی کشورش بپردازد/ رفتار آنها مداخله آشکار در امور داخلی ماست

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: رفتار ترامپ مداخله آشکار در امور داخلی ما مربوط می‌شود البته تکرار رفتار رؤسای جمهور گذشته این کشور است.

سیدمحمد حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، پیرامون بیانیه وزارت امورخارجه مبنی بر رفع حصر سران فتنه اظهار داشت: رفتار آنها مداخله آشکار در امور داخلی ماست و تکرار روش‌های نادرست رؤسای جمهور گذشته آمریکا را در پیش گرفته‌اند.

وی افزود: رؤسای گذشته آمریکا بر کشور اعمال فشار داشتند اما نتیجه معکوس گرفتند به طوری که در فتنه 88 با حمایتی که از جنبش موسوم به سبز کردند اما نتوانستند نتیجه‌ای بدست بیاورند.

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه با حمایت آنها از این طیف مردم روی‌گردان شدند، ادامه داد: روحیه مردم ما این گونه است که با حمایت بیگانه از طیف سیاسی خاص از آن جریان روی‌گردان و این رفتار به زیان آن جریان و گروه تمام می‌شود.

حسینی تاکید کرد: بهتر است ترامپ به مشکلات اساسی کشورش بپردازد تا اینکه بخواهد با هزاران فرسنگ فاصله در امور داخلی ما دخالت کند.

وی با بیان اینکه چنین مواضعی به نفع ترامپ نخواهد بود، خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه ورود ایرانیان را به آمریکا منع کرده و عواطف و احساسات را علیه خودش جریحه دار کرده است و با نفرتی که مردم از این مسئله پیدا کردند به زیان آن افراد خواهد بود و نتیجه‌ای نخواهد داشت. 

انتهای پیام/   
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار