مسئول بسیج سازندگی بوشهر خبر داد؛

گروه‌های جهادی به روستاهای شهرستان دشتی اعزام می‌شوند

مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت شهرستان بوشهر گسترش روحیه جهادی و محرومیت‌زدایی را از اهداف بسیج سازندگی عنوان کرد و از اعزام گروه‌های جهادی به روستاهای شهرستان دشتستان خبر داد.

گروه‌های جهادی به روستاهای شهرستان دشتی اعزام می‌شوندبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، علیرضا فلاحی با بیان اینکه بسیج سازندگی با هدف گسترش روحیه جهادی و محرومیت‌زدایی مناطق محروم تشکیل شده است اظهار داشت: پروژه‌های اجرایی توسط بسیج سازندگی، پروژه های زودبازده و کم هزینه بوده و اولویت اجرای این پروژه ها خدمات رسانی به مردم محروم است.

فلاحی، اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم را از مهمترین فعالیت‌های این سازمان برشمرد و افزود:‌ اردوهای جهادی که در سال ۱۳۹۵ برگزار شده است در آن نگاه و نگرش سازندگی در کشور توسط فرزندان انقلاب شکل گرفته است.

وی در تشریح فعالیت‌های بسیجیان در اردوهای جهادی اظهار کرد: بسیج سازندگی با هدف توسعه فرهنگ محرومیت زدایی، کمک به سازندگی و اجرای عرصه های مقاومتی در قالب اردوهای جهادی هفت روزه، سه روزه و یک روزه به مناطق روستایی و محروم اعزام می‌شوند.

وی ادامه داد: در نوروز ۹۶ نیز گروه جهادی شهید برونسی شهر چغادک در قالب ۲۸ نفر به مناطق محروم شهرستان دشتی اعزام می‌شوند؛ در اردوی جهادی ۷ روزه این گروه‌ به مناطق محرومی چون روستاهای بریکان و زیراهک از توابع شهرستان دشتی اعزام می شوند.

فلاحی گفت: گروه جهادی شهید برونسی اقدام به اجرای برنامه های فرهنگی، اقتصاد مقاومتی، آموزشی، عمرانی و بهداشتی خواهند کرد.

مسئول بسیج سازندگی ناحیه بوشهر خاطرنشان کرد: در گروه اعزامی به شهرستان دشتی امام جمعه شهر چغادک و همسرش  گروه جهادی شهید برونسی را همراهی خواهند کرد.

انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.