اصفهان؛

کاشان یکی از نامزدهای نهایی پایتخت کتاب ایران شد

كاشان به عنوان یکی از 20 شهر برگزیده در زمینه ترویج کتابخوانی ونامزد نهایی یکی از پنج شهر پایتخت کتاب توسط هیات داوران سومین دوره طرح پایتخت کتاب ایران انتخاب و معرفی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کاشان در گفتگو با خبرنگاران گفت : در مراسم تقدیر از 20 شهر برگزیده در زمینه ترویج کتابخوانی، که با حضور سیدرضا صالحی امیری، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در تهران برگزارشد كاشان به عنوان یکی از شهرهای پیشرو در این حوزه و یکی از پنج نامزد کسب عنوان پایتخت کتاب کشور تقدیر شد.

مصطفی جوادی مقدم،  با اشاره به حضور شهرداران و نمایندگان شهرهای منتخب در عرصه ترویج فرهنگ کتاب و مطالعه کشور در این آیین تقدیر گفت: کاشان با ارائه 60 طرح در این دوره شرکت کرده  که پس از بررسی طرح ها توسط هیات دوران به عنوان  یکی از پنج شهر  نهایی کسب پایتخت کتاب ایران معرفی شد. 

وی گفت : از میان 102 شهر شرکت کننده در این دوره طرح های توسعه کتابخوانی کاشان نظر هیات دوران را به خود جلب کرد.

به‌گفته‌وی، روستای علوی از کاشان نیز  در بین 1000 روستای شرکت کننده در طرح  سومین جشنواره «روستاها و عشایر دوستدار کتاب» کشور  به عنوان یکی از 10 روستای برتر دوستدار کتاب  کشور معرفی شد.

جوادی مقدم،خاطرنشان کرد: آیین اهدای جایزه و لوح تقدیر و معرفی پایتخت کتاب ایران و  روستاهای برتر دوستدار کتاب با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و شخصیت های فرهنگی و مسوولین شهرستان کاشان ساعت 15 روز دوم اسفند در تالار وحدت تهران برگزارمی شود. 




انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.