عقد قرارداد 160 میلیاردی برای تعمیر ورزشگاه آزادی صحت ندارد/ احتمال ریزش سازه‌های ورزشگاه وجود ندارد

سرپرست مجموعه ورزشی آزادی گفت: پیمانکار بهسازی ورزشگاه آزادی بر اساس قوانین تعیین می‌شود و عقد قرارداد 160 میلیاردی صحت ندارد.

عقد قرارداد 160 میلیاردی برای تعمیر ورزشگاه آزادی صحت ندارد/ هرگونه احتمال ریزش در سازه‌های ورزشگاه را تکذیب می‌کنمحسن طباطبایی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره پیشنهاد 160 میلیاردی چند پیمانکار برای بهسازی ورزشگاه آزادی اظهار داشت: به هیچ وجه مبلغ 160 میلیارد به دست ما نرسیده و هیچ پیمانکاری هم به این داستان ورود نکرده است. قراردادی برای بهسازی ورزشگاه آزادی با مبلغ مذکور به امضا نرسیده و تخفیفی هم برای پیمانکاران در نظر گرفته نشده است ما حتی پیمانکاری هم برای بهسازی ورزشگاه انتخاب نکرده‌ایم.

سرپرست ورزشگاه آزادی در پایان درباره اینکه چه زمانی با شرکت‌های پیمانکاری برای مرمت ورزشگاه آزادی قرارداد بسته شود تصریح کرد: تلاش خود را انجام می‌دهیم تا در سریعترین زمان ممکن و طی مراحل قانونی پیمانکار مورد نظر را انتخاب کنیم.

طباطبایی در مورد بافت فرسوده ورزشگاه آزادی و احتمال ریزش سازه‌های این ورزشگاه اظهار داشت: دو گروه مهندسین مشاور سازه‌های ورزشگاه آزادی را مورد ارزیابی قرار دادند و طبق این بررسی‌ها هیچ گونه احتمال ریزشی وجود ندارد، فرسودگی‌های مجموعه آزادی را تأیید می‌کنم اما این امر به معنی ریزش سازه‌ها نیست.

وی افزود: گزارش‌های مختلفی از مهندسان سازه به دست ما رسیده که بر اساس این گزارش‌ها خطر ریزش در ورزشگاه 100 هزار نفری وجود ندارد، شما دیدید که در بازی استقلال تهران و السد قطر ظرفیت ورزشگاه آزادی تکمیل شد و مشکل خاصی هم به وجود نیامد در این بازی تکان یا انحرافی در سازه‌های ورزشگاه آزادی بوجود نیامد.

طباطبایی با اشاره به فرسودگی زیرساخت‌های ورزشگاه آزادی خاطرنشان کرد: قبول دارم که باید تعمیراتی در سطح این ورزشگاه انجام و مقاوم‌سازی صورت بگیرد، این امر در دستور کار تمام عوامل مجموعه قرار گرفته است با توجه به اینکه هر هفته در ورزشگاه آزادی یک مسابقه برگزار می‌شود برای تکمیل مقاوم‌سازی و اصلاح سازه‌ها نیاز به زمان داریم و نمی‌توان در فرصت محدود کار مرمت ورزشگاه را نهایی کرد البته در صورتی که تماشاگران و هواداران عزیزمان کوچکترین مشکلی در ورزشگاه آزادی حس کنند شک نکنید بلافاصله برای رفع معایب اقدام جدی می‌کنیم.

وی درباره بازسازی بخش‌هایی از ورزشگاه آزادی بیان کرد: در سال‌های اخیر بخش‌هایی از مجموعه بازسازی شده و این موضوع به وضوح قابل رویت است حال هم تأکید می‌کنم هیچگونه مشکلی در مورد ریزش سازه‌ها وجود ندارد.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
پریپولیسی
۰۲:۳۱ ۲۸ بهمن ۱۳۹۵
من خودم مهندس عمران هستم.چندباری رفتم ورزشگاه.واقعا احتما ریزش و فاجعه وجود داره.تا فاجعه تر از پلاسکو پیش نیامده اقدام کنید
Iran (Islamic Republic of)
ars
۰۲:۲۸ ۲۸ بهمن ۱۳۹۵
یه نماز خانه درست و حسابی نداره . مرمت ورزشگاه!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۱ ۲۷ بهمن ۱۳۹۵
........................................
با160ملیارد میشه یه استادیوم آزادی ساخت
این همه درآمد ورزشگاه یه توالت تعمیر نکردند یه صندلی پلاستیکی 200گرمی بزور هزار بدبختی کاشتند واقعا کشور های عربی از کجا می آرند یااروپای ها مادراندازه آفریقایها هم نیستیم
Iran (Islamic Republic of)
یوسف بابایی
۱۸:۱۱ ۲۷ بهمن ۱۳۹۵
تاکی میخایم خودمونو گول بزنیم این ورزشگاه قدیمی عمر این ورزشگاه ده سال دیگه تمومه تاکی میخایم از چیزهایی که در حکومت قبلی ساخته شده بهره ببریم چرا یه ورزشگاه مدرن تو تهران نمیسازیم این وررزشگاه خطری من خودم بارها به استدیوم رفتم تماشاگران پای خود را محکم به زمین میکوبن حادثه پلاسکو درس عبرت مسئولین باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۳ ۲۷ بهمن ۱۳۹۵
خب چه كاريه اين همه ميخان خرج كنن واسه يه ورزشگاه فرسوده پولش رو بدن يه ورزشگاه جديد و مدرن بسازن اينا همه خرج آفتابه لحيمه
Iran (Islamic Republic of)
زهرا666
۲۱:۲۵ ۲۷ بهمن ۱۳۹۵
ورزشگاه بسازن؟؟؟؟احتمالا اگه الان کلنگ بزنن برای 100 سال آینده آماده س....نمونه شو نصف جهان دیدیم که میگیم
آخرین اخبار