منصوریان: کاش کمیته انضباطی به دربی ورود نمی کرد/ فردا سخت ترین بازی فصل را انجام می دهیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: یکی از سخت ترین بازی هایمان در این فصل فردا انجام می شود و با توجه به محرومیت رحمتی کارمان در بازی فردا سخت خواهد بود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از بازی مقابل ذوب آهن اظهار داشت: بابت دیر رسیدن به کنفرانس خبری عذرخواهی می کنم. پروازمان طوری بود که نتوانستیم در کنفرانس حاضر شویم. به بچه هایمان گفته ام یکی از سخت ترین بازی های سال مان را فردا انجام می دهیم و با توجه به محرومیت مهدی رحمتی کارمان در بازی فردا سخت خواهد بود.

وی افزود: تیم ذوب آهن تیم شایسته ای است و کادر فنی و مدیریتی خوبی دارد و به نوعی می توان گفت این تیم خطرناک است. به این ترتیب تمام تلاشمان بر این است که مسیر خوب خودمان را ادامه دهیم و به بچه هایمان همه چیز را گفته ام و قرار است در دیدار فردا پر قدرت ظاهر شویم.

منصوریان ادامه داد: 12 ظهر دوشنبه دربی برای ما تمام شد و من از بچه هایمان خواستم دربی را فراموش کنند و همچنین به آنها گفتم بازی با ذوب آهن از اهمیت فوق العاده زیادی برخوردار است. قبل از بازی با الاهلی با ذوب‌آهن بازی داریم که بسیار سخت‌تر و حساس‌تر از این بازی است. 

وی درباره غایبان تیمش مقابل ذوب آهن بیان داشت: وریا غفوری مصدوم است و مهدی رحمتی به  همراه رابسون جانواریو محروم هستند اما بقیه نفرات شرایط خوبی دارند. 

منصوریان افزود: امیدوارم بتوانیم فردا روز خوبی را داشته باشیم و با دست پر از زمین خارج شویم. 3 امتیاز دیدار فردا برای ما مهم است.

سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره محرومیت رحمتی در پایان خاطرنشان کرد: تمام صحبت هایم را در برنامه 90 انجام دادم و فکر می کنم حیف شد. ای کاش کمیته انضباطی به دربی ورود نمی کرد. اما جا دارد به فوتبال ایران بابت بازی خوب و دیدنی دربی تبریک بگویم. دو تیم فوتبال استقلال و پرسپولیس در همه شهرها طرفدار دارند. ما منتظر رای حسن زاده برای باشگاه نفت هستیم این قول را به خودم دادم که در هر کنفرانس مطبوعاتی این مساله را بگویم. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار