ساری؛

انتقام از شهرداری ارومیه در آمل

تیم کاله مازندران با پیروزی برابر تیم شهرداری ارومیه در دومین دیدار مرحله حذفی رقابتهای لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور، به صعود در مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها امیدوارتر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،تیم کاله مازندران عصر امروز در سالن ورزشی پیامبر اعظم (ص) آمل با نتیجه ۳ بریک میهمان مدعی خود تیم شهرداری ارومیه را شکست داد تا امیدهای صعود این تیم به مرحله نیمه نهایی همچنان زنده بماند.

شاگردان "بهروز عطایی" در تیم کاله مازندران در این مسابقه با حمایت حدود سه هزارتماشاگر آملی در ست‌های اول، سوم و چهارم و با امتیازهای (۲۵ بر ۲۳)، (۲۵ بر ۲۰) و (۲۵ بر ۲۱) برابر شهرداری ارومیه صاحب برتری شد.

تیم شهرداری هم در این مسابقه تن‌ها در ست دوم با امتیاز (۲۵ بر ۲۰) موفق به شکست کاله شد.

در نبرد تیم‌های کاله مازندران و شهرداری ارومیه در پایان دومین مسابقه دوتیم هرکدام صاحب یک پیروزی شدند. تا سرنوشت تیم صعود کننده به بازی حساس سوم کشیده شود که یکشنبه هفته آینده در ارومیه برگزار خواهد شد.

برنده مجموع سه مسابقه تیم‌های کاله و شهرداری ارومیه در مرحله نیمه نهایی حریف تیم پیکان تهران پرافتخارترین تیم لیگ برتر والیبال ایران خواهد شد.

در این دیدار " خوان سیچلو" سرمربی تیم ملی زیر ۲۳ ساله‌های ایران هم در آمل حضور داشت و از نزدیک عملکرد بازیکنان جوان دو تیم را زیرنظر داشت.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار