بجنورد؛

برگزاری آزمون طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم

آزمون کتبی طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم همزمان با سراسر کشور امروز صبح برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، حجت الاسلام رئوف سید نژاد مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی گفت : همزمان با سراسر کشور آزمون کتبی و شفاهی پنجمین مرحله طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم در شهرستان های استان در حال برگزاری است.

وی افزود: آزمون شفاهی طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم از 16 تا 27 بهمن و آزمون کتبی آن همزمان با سراسر کشور امروز 9 صبح در هفت شهرستان استان در حال برگزاری است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی، از ثبت نام 5 هزار و 100 قرآن آموز در سامانه جامع اوقاف جهت حضور در آزمون کتبی این دوره از طرح خبر داد و گفت : البته حافظان دانشگاه ها و آموزش و پرورش هم جهت حضور در این طرح اعلام آمادگی کرده اند که قطعا این تعداد تا افزایش می یابد.

حجت الاسلام رئوف سید نژاد خاطر نشان کرد : آزمون کتبی طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم در خراسان شمالی در هفت مکان اصلی و 17 مکان فرعی شهرستان های بجنورد، شیروان، اسفراین، گرمه، جاجرم، فاروج و مانه و سملقان برگزار می شود.

به گفته وی آزمون حفظ قرآن در رشته‌های حفظ جزء 30، جزء 30 و جزء یک، جزء 30 و جزء یک و جزء 2، 5 جزء، 10 جزء، 15 جزء، 20 جزء و حفظ کل و حفظ موضوعی است..

طرح تربیت حافظان قرآن کریم از سال 91 و در راستای اجرای فرمان رهبر معظم انقلاب آغاز شده که بر اساس این برنامه باید 10 میلیون حافظ قرآن در سراسر کشور تربیت شود .

آزمون کتبی طرح حفظ در شهرستان بجنورد در شبستان امامزاده سید عباس(ع) بجنورد(برادران) و دانشگاه پیام نور (خواهران) برگزار می شود.

انتهای پیام/ط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.