رتبه دوم پژوهش های کاربردی جشنواره خوارزمی به پروژه طراحی ساخت شبیه ساز فضایی

طرح مشترک سازمان فضایی ایران و دانشگاه شهید بهشتی در بین ۳۸۸ طرح داخلی حائز رتبه دوم پژوهش‌های کاربردی سی امین جشنواره بین المللی خوارزمی شد.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هیات داوران جشنواره بین المللی خوارزمی پروژه طراحی ساخت شبیه ساز فضایی را که با همکاری و سفارش سازمان فضایی ایران و توسط دانشمندان و نخبگان صنعت فضایی دانشگاه شهید بهشتی طراحی و ساخته شد را حائز رتبه دوم پژوهش های کاربردی شناخته و از دست اندرکاران این پروژه تقدیر به عمل آورد.

این پروژه در راستای توسعه ارتباط صنعت با دانشگاه و استفاده از ظرفیت های داخلی در توسعه صنعت فضایی تعریف و به اجرا درآمد که هم اکنون عملیاتی شده و در فرآیند طراحی و ساخت پروژه های صنعت فضایی مورد بهره برداری قرار می گیرد.

لازم به ذکر است همزمان با برگزاری سی امین جشنواره بین المللی خوارزمی، طی مراسمی از ۱۹ نفر از برگذیدگان جشنواره شامل ۱۳ طرح برگزیده داخلی و ۶ طرح منتخب خارجی با حضور دکتر فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری تقدیر شد.

به گفته فرج الله مهنازاده دبیر سی امین جشنواره بین المللی خوارزمی در این دوره ۳۸۸ طرح داخلی و ۲۷۹ طرح خارجی از ۴۶ کشور جهان برای حضور در این رقابت ثبت نام کرده بودند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار