اصفهان؛

نصب دوربین ثبت تخلف در مسیر شهرضا- سمیرم

علمیات ایجاد حفاظ‌های نرده دوربین جاده سمیرم انجام و چراغ‌های آن نیز نصب شده است؛ دوربین ثبت تخلف جاده شهرضا با سمیرم به‌ زودی نصب می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رئیس اداره راهداری شهرضا  امروز در جلسه شورای ترافیک شهرضا با اشاره به شروع عملیات پل دسترسی جاده اصفهان به شهرضا در منطقه پرزان، اظهار کرد: پیمانکار در این محل مستقر شده است اما پیش‌ از این به دلیل نبود اعتبارات کار متوقف شده بود که این اعتبارات جذب شد.

مهدی رفیعی ادامه داد: در حال حاضر به دلیل برودت هوا، پیمانکار قادر به بتن‌ریزی نیست و با افزایش دما این کار آغاز می‌کند که پیش‌بینی می‌کنیم عملیات اتمام آن به سال آینده محول می‌شود.

رئیس اداره راهداری شهرضا با اشاره به مصوبات جلسه قبل این شورا در زمینه نصب نیوجرسی در مسیر باقیمانده جاده اصفهان - شهرضا، گفت: طی نامه‌نگاری‌های صورت گرفته با استان، این طرح به دلیل نبود اعتبارات و نیز کمی فاصله بین دو لاین جاده، مخالفت شده است.

وی با اشاره به نصب شرایدر در محل ایستگاه بازرسی شهید امامی شهرضا، خاطر نشان کرد: مقدمات این کار انجام‌شده است و هشدارهای لرزاننده پیش از شرایدر نیز نصب شده است.

رفیعی افزود: تابلوهای هشدار دهنده این شرایدرها یکشنبه هفته آینده تحویل داده می‌شود و عملیات نصب آن‌ها بلافاصله پس از نصب تابلوها انجام می‌شود.

وی با بیان این که عبور از روی سمت موافق این شرایدرها باید با حداقل سرعت صورت گیرد، عنوان کرد: عبور کامیون‌ها از روی شرایدرها، مشکل افزایش حجم ترافیک در این نقطه از جاده را به همراه خواهد داشت.

رئیس اداره راهداری شهرضا خاطرنشان کرد: عملیات ایجاد حفاظ‌های نرده دوربین جاده سمیرم انجام شده و چراغ‌های آن نیز نصب شده است؛ دوربین ثبت تخلف جاده شهرضا با سمیرم نیز به‌ زودی نصب می‌شود.

محسن یونسی دیگر سخنران این شورا با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته در راستای سامان‌دهی حمل‌ و نقل روستایی شهرستان شهرضا، اظهار کرد: تا امروز چندین دفتر حمل‌ و نقل روستایی زده‌ شده است که به‌ ویژه در مسیر اسفرجان، هونجان به شهرضا دفترها فعال شده‌اند و به عنوان شاخص روستاهای ما درآمده‌اند.

وی با اشاره به سختی سامان‌دهی حمل‌ و نقل عمومی در سطح شهرستان، گفت: از همکاران خود در سایر ادارات تقاضا داریم قانون را در این زمینه به‌ صورت کامل اجرا کنند تا نظم در این زمینه حفظ‌ شده و این شرکت‌ها بتوانند به فعالیت خود بپردازند.

بخشدار مرکزی شهرضا افزود: ورودی‌های برخی روستاهای شهرستان به‌ ویژه در سمت جاده شهرضا به آباده، خاکی است که لازم است اقدامات لازم از طرف اداره راه و شهرسازی انجام شود تا شاهد این صحنه‌ها نباشیم.

وی با اشاره به تصادفات نوروزی در ورودی جاده وشاره در سال گذشته که منجر به فوت هم‌وطنان شد، گفت: با هماهنگی‌های انجام شده یک مسیر کندرو احداث‌شده و پل ورودی تعریض شد که خوشبختانه دیگر شاهد مشکلی در این منطقه نبودیم.

یونسی با اشاره به مشکلات مردم برای دسترسی به خیابان‌های اصلی در مرکز شهر، خاطرنشان کرد: نمی‌توان تمام فرعی‌های منتهی به خیابان شهید بهشتی را یک‌طرفه کرد و باید مسیرهایی نیز برای دسترسی مردم به این منطقه فراهم کرد.




انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.