توسعه فعالیت‌های بین‌المللی دانشگاه پیام نور زیر سایه قانون هاب

سخنگوی دانشگاه پیام نور گفت: فعالیت‌های بین‌المللی دانشگاه پیام نور با به تصویب رسیدن قانون هاب افزایش یافته و جذب دانشجویان خارجی آسان‌تر انجام می‌شود.

محمد‌محسن صدر سخنگوی دانشگاه پیام نور در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به ظرفیت این دانشگاه و گسترش آن در سراسر کشور اظهار داشت: دانشگاه پیام نور توجه ویژه‌ای به کیفیت و کمیت دارد و در بحث راه‌اندازی تلویزیون تعاملی می‌تواند جوانان بیشتری را در مقطع ارشد و تحصیلات تکمیلی مشغول به تحصیل کند.

وی بیان کرد: دانشگاه‌ پیام نور در عرصه بین‌المللی نیز همانند داخل کشور خوش درخشیده است و تا به امروز 64 نمایندگی و 15 واحد برون مرزی در سراسر دنیا دارد و دانشجویان زیادی در این مرکز آموزشی مشغول به تحصیل هستند.

صدر اظهار داشت: دانشگاه پیام نور در کشور افغانستان چندین هزار نفر دانشجو دارد و با افتخار باید بگویم که رئیس مبارزه با مواد مخدر و یک وزیر این کشور از فارغ‌التحصیلان دانشگاه پیام نور هستند.

سخنگوی دانشگاه پیام نور عنوان کرد: قانون هاب به دانشگاه‌ها اجازه می‌دهد تا با هماهنگی و همکاری دانشگاه‌های بین‌المللی جذب دانشجو داشته باشد و این افراد مدرک بین‌المللی پس از فارغ‌التحصیلی را کسب کنند.

وی گفت: قانون در مجامع بین‌المللی به تصویب رسیده است و این مسئله دست ما را در جذب دانشجویان خارجی افزایش داده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار