کرمان؛

برای سدخاکی خاتم الانبیا نگرانی وجود ندارد

بخشدار راین گفت: سدخاکی خاتم الانبیا هنوزلبریز نشده وخوشبختانه خطرساز نیست.

برای سدخاکی خاتم الانبیا نگرانی وجود نداردبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمان، اکبرعباسپور با اشاره به اینکه بارندگی ها دراین بخش به سبب سرمای زیاد به شکل برف است افزود: خوشبختانه تاکنون خسارت خاصی در روستاهای منطقه شاهد نبودیم.

وی با اشاره به حادثه ای که برای سد خاکی خاتم الانبیا در چند سال قبل رخ داد گفت: نگرانی بابت سرریز شدن این سد در بارندگی های اخیر نداریم زیرا حجم بارش ها در منطقه برف بوده است.

وی اظهار کرد: در چند سال قبل به سبب نقص فنی در این سد شاهد طغیان وبروز خسارت برای درختان در ناحیه پایین دست سد شدیم ولی خوشبختانه در حال حاضر سد هنوز حتی پراز آب نشده است وقریب به 20درصد آن آبگیری شده است که با آب شدن برفها به مرور این اتفاق رخ می دهد.

بخشدار راین افزود: عصرامروز از برخی روستاهای منطقه نظیر باب طاهونه وگیشیگان بازدید کردیم و تنها تعدادی از طویله ومحل نگهداری حیوانات در روستاها به شکل جزئی خراب شده که روستائیان به سبب خوشحالی از نزولات جوی این مسئله را نادیده گرفته اند.

وی تاکید کرد: با همه این تفاسیر اکیپ های هلال احمر راین مرتبا به روستاها سرکشی می کنند تا در صورت نیاز به کمک به امداد روستائیان واحیانا گردشگران زمستانی بشتابند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار