میناوند: اینقدر به صدرنشینی پرسپولیس نگاه کردم گردن درد گرفتم

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: کار پرسپولیس برای رسیدن به قهرمانی با شکست دادن سپاهان آسان شد اما اینقدر به صدرنشینی این تیم نگاه کردم، گردن درد گرفتم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهرداد میناوند درباره پیروزی پرسپولیس مقابل سپاهان بیان کرد: هرچند پس از شکست در دربی جمع کردن تیم سخت بود اما برد خوبی به دست آوردیم. خوشبختانه از لحاظ روانی روی تیم کار شد و دیدید که موقعیت های خوبی هم روی دروازه سپاهان ایجاد کردیم. البته اینقدر که به صدرنشینی پرسپولیس نگاه کردم،گردن درد گرفتم.

وی درمورد وضعیت پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا خاطرنشان کرد: کار پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا سخت است. با این وجود خوشحالم که با برد سپاهان خاطره شکست های قبلی پاک شد و تیم ما می‌تواند بی‌استرس‌تر بازی کند.

میناوند درباره غیبت سید جلال حسینی و مشکلات خط دفاعی پرسپولیس عنوان کرد: این که یک بازیکن یک روز دفاع میانی بازی کند و روز دیگر در پست هافبک دفاعی، روی کارش تاثیر می گذارد. سید جلال حسینی به عنوان یک بزرگ تر با بازیکنان خط دفاعی صحبت می کند. از طرفی کمال کامیابی نیا هم با دوندگی اجازه نمی دهد به مدافعان فشار بیاید.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به لزوم تقویت این تیم در پایان خاطر نشان کرد: باید با جذب چند بازیکن خارجی تیم را تقویت کنیم و با برانکو هم قرارداد طولانی ببندیم تا برای سالهای آینده به نتایج مطلوب برسیم. در مجموع کار پرسپولیس برای قهرمانی با این برد آسان شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
hamed
۰۰:۳۸ ۲۹ بهمن ۱۳۹۵
این اقا یادش رفته جدول پارسال انقدر پرسپولیس رتبه دورقمی بود که ارتوروز گرفته بود
Iran (Islamic Republic of)
ss
۲۱:۴۶ ۲۸ بهمن ۱۳۹۵
بنده خدا عادت نداره ..بعد از ده سال..نمیدونه چجوری به صدر جدول نگاه کنه چون همیشه به اون پایینا نگاه میکرد
آخرین اخبار