زمانى:در اولين فرصت نسبت به پرونده پروپيچ اقدام مى كنيم/ مسئولان برگزارى ليگ نگاه ويژه به ٤ نماينده داشته باشند

عضو هيئت مديره باشگاه استقلال گفت: در اولين فرصت نسبت به پرونده بازيكن سابق استقلال اقدام مى كنيم.

زمانى :در اولين فرصت نسبت به پرونده پروپچيچ اقدام مى كنيم /مسئولان برگزارى ليگ نگاه ويژه به ٤ نماينده داشته باشندحسن زمانى در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان درباره خطر كسر امتياز پرونده پروپيچ بازيكن سابق استقلال اظهار داشت :به طور حتم با توجه به اتفاقاتى كه براى باشگاه رخ داد نخواهيم چنين تنبيهاتى براى باشگاه در نظر گرفته شود و ما در اولين فرصت نسبت به اين مساله اقدام مى كنيم و از مدير عامل تيم مى خواهيم تا با مديريت اين موضوع را به اتمام برساند تا كسر امتيازى متوجه تيم نشود.

وى درباره برد استقلال مقابل ذوب آهن گفت:بازى بسيار زيبايى را از تيم نظاره گر بوديم و بايد بگويم تيم منسجم، هماهنگ و با برنامه بود و توانست با مديريت خوب كارش را پيش ببرد و برنده ميدان شود.

وى ادامه داد: خوشبختانه تيم روى ريل برد افتاده و اميدوارم اين روند پيروزى ها همچنان ادامه داشته باشد تا بر اين أساس استقلال به جايگاه واقعى خود در جدول برسد.

عضو هيئت مديره باشگاه استقلال در پايان بيان كرد: تنها خواهش من از مسئولان برگزارى ليگ اين است كه نگاه ويژه اى به ٤ نماينده ليگ قهرمانان آسيا داشته باشد و به نوعى بازى هاى ليگ به نحوى برگزار شود تا بازيكنان اين تيم ها به دليل فشرده بودن مسابقات دچار مصدوميت نشوند چرا كه در صورت بروز هر گونه مشكل براى بازيكنان اين قابل جبران نيست. به اين ترتيب از آنها مى خواهم در فاصله زمانى كم بازى هاى سنگين براى اين ٤ تيم در نظر نگيرند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار