کمبود سردخانه در کشور نگران کننده است/شناسایی مشخصات ژنتیک آتش نشان‌ها

مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران گفت: ۱۰ سردخانه مجهز در کل کشور داریم و در صورت بروز حوادث تلخ همچون وقوع زلزله در کلان شهر‌ها با مشکل مواجه می‌شویم.

کمبود سردخانه در کشور نگران کننده است/شناسایی مشخصات ژنتیک آتش نشان‌هامسعود قادی پاشا مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران در گفت و گو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: حوادث سختی همچون شهادت زوار ایرانی در حله عراق و حجاج در منای عربستان، آتش‌سوزی قطار در مسیر سمنان، مشهد و حادثه تلخ ساختمان پلاسکو نشان داد که باید توجه ویژه‌ای به حوزه پزشک قانونی شود.

وی ادامه داد: پزشکی قانونی پاسخگویی نهایی تشخیص هویت جان باختگان در همه حوادث است و ارائه خدمات مناسب این سازمان به حمایت بیشتر و همه جانبه مسئولان و خیران نیاز دارد.

مدیر کل پزشکی قانونی استان تهران افزود: هم اکنون ۱۰ سردخانه مجهز در کل کشور داریم که در صورت بروز حوادث تلخی مانند وقوع زلزله در کلان شهر‌ها با مشکل مواجه خواهیم شد.

قادی پاشا بیان کرد: ثبت مشخصات ژنتیکی نیروهای آتش‌نشان به عنوان یکی از مشاغل بسیار حادثه خیز در بانک اطلاعاتی ضروری است که آماده ارائه این خدمت هستیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار