شارژ مالی پرسپولیسی ها قبل از بازی با الهلال عربستان

باشگاه پرسپولیس بخشی از قرارداد بازیکنان را در آستانه بازی با الهلال عربستان در لیگ قهرمانان آسیا پرداخت کرد.

شارژ مالی  پرسپولیسی ها قبل از بازی با الهلال عربستانبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،طبق برنامه سرخپوشان پایتخت در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا روز سه شنبه به مصاف الهلال عربستان می روند. براین اساس مسئولان باشگاه 15 درصد از قرارداد بازیکنان به حسابشان واریز کردند تا با روحیه بالایی به مصاف حریف عربستانی خود در لیگ قهرمانان آسیا بروند. 

شاگردان برانکو  مدتی است که مطالبات خود را دریافت نکردند و همین امر باعث بروز مسائل حاشیه ای در تیم پرسپولیس شد اما حامی مالی باشگاه به تعهدات خود در چند روز گذشته  عمل کرد و مقداری پول به حساب باشگاه واریز کرد تا این پول به  بازیکنان داده شود تا سرخپوشان پایتخت بدون دغدغه مالی مقابل الهلال عربستان صف آرایی کنند. 

پندار خمارلو مدیر رسانه ای پرسپولیس ضمن تایید این موضوع گفت: مسئولان باشگاه برای افزایش روحیه بازیکنان قبل از دیدار با الهلال عربستان بخشی از مطالبات بازیکنان پرداخت کردند تا آنها با آمادگی بالا به مصاف حریف عربستانی خود در لیگ قهرمانان آسیا بروند. 

وی در پایان خاطر نشان کرد: طبق برنامه اعضای تیم پرسپولیس برای بازی با الهلال عربستان در لیگ قهرمانان آسیا بعدازظهر فردا عازم عمان می شوند و برنامه ریزی های لازم برای برگزاری این بازی انجام شده  و مشکلی وجود ندارد. 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار