خبر خوش برای پرسپولیسی ها؛

طارمی برای بازی با الهلال عربستان محروم نیست

مسئول کمیته وضعیت بازیکنان فوتبال،از محروم نبودن طارمی در بازی برابر الهلال عربستان در لیگ قهرمانان آسیا خبر داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،خبر محرومیت مهدی طارمی از بازی برابر الهلال عربستان در لیگ قهرمانان آسیا شوکی بر پیکره سرخپوشان پایتخت وارد کرد اما مسئول وضعیت بازیکنان نظر دیگری در باره این موضوع دارد. 

وثوق احمدی در باره وضعیت محرومیت طارمی به خبرنگار ما گفت: کنفدراسیون فوتبال آسیا نامه ای درباره محرومیت طارمی به فدراسیون فوتبال ارسال کرده است اما در متن این نامه اشاره شده که طارمی طبق آیین نامه انضباطی 2017 محروم از بازی برابر الهلال عربستان است. 

وی در ادامه عنوان کرد: طارمی طبق آیین نامه انضباطی 2017 محروم شده است در صورتی که این بازیکن در بازی سال 2015 محروم شده بود و محرومیتش هم در برابر پدیده مشهد گذرانده است. براین اساس وی مشکلی برای بازی با الهلال عربستان ندارد. 

احمدی بیان کرد: به نظرم کمیته انضباطی afc نسبت به گذراندن محرومیت طارمی در نخستین بازی رسمی اش برابر پدیده مشهد اطلاع نداشته است که نامه محرومیت طارمی را به فدراسیون فوتبال زده است. به هر حال ما طی نامه ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا موضوع گذراندن محرومیت طارمی را توضیح می دهیم تا این بازیکن بتواند پرسپولیس برابر الهلال عربستان همراهی کند. 


مسئول کمیته وضعیت بازیکنان فوتبال در پایان خاطر نشان کرد:طبق قانون محرومیت طارمی باید طبق مقررات آیین نامه انضباطی سال 2014 اعمال شود که این محرومیت هم مقابل پدیده مشهد رخ داده است. 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.