454 روستای آذربایجان غربی در محاصره برف

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: 454 روستا در 15 شهرستان شمالی و جنوبی استان در محاصره برف قرار دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛عبدالحسین علی اکبری افزود: همچون روزهای گذشته بیشترین راه روستایی مسدود مربوط به شهرستان ارومیه است و با وجود تلاش راهداران، راه ۲۴۰ روستای این شهرستان بسته است.
وی اضافه کرد: علاوه بر آن ۵۰ روستای شاهین دژ، ۴۵ روستای پیرانشهر، ۴۰ روستای سردشت، ۲۰ روستای بوکان، ۱۰ روستای هرکدام از شهرستان‌های ماکو، چالدران و میاندوآب در محاصره برف قرار دارد.
وی اظهار کرد: همچنین پنج راه ارتباط روستایی هر کدام از شهرستان‌های شوط، پلدشت، خوی و تکاب، چهار روستای سلماس، سه روستای چایپاره و ۲ روستای اشنویه مسدود است.
وی ادامه داد: راه‌های روستایی شهرستان‌های نقده و مهاباد نیز باز است، ولی در همه مناطق استان شاهد برف و یخبندان هستیم که تردد را سخت کرده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت: شهروندان در نقاط مختلف استان از سفرهای غیرضرور پرهیز کنند و در صورت لزوم زنجیرچرخ، وسایل گرمازا و غذای کافی را به همراه داشته باشند.
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.