زنجان؛

حضورمردم در صحنه مایه آبروی انقلاب و نظام اسلامی ایران بود

نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان گفت:مردم با حضور در راهپیمایی 22بهمن استواری خودررا نشان دادند و حضورشان مایه ی آبرو انقلاب و نظام اسلامی ایران بود .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛حجت الاسلام و المسلمین خاتمی ظهر امروز در خطبه های نمازجمعه این هفته زنجان ضمن تقدیراز حضور پرشور مردم زنجان در راهپیمایی 22بهمن افزود : حضورمردم در صحنه مایه آبروی انقلاب و نظام اسلامی ایران بود.

خطیب جمعه زنجان با اشاره به اول اسفند 1364،سالروز یکی از جنایتهای رژیم بعثی خاطر نشان کرد: عملیات والفجر غرور آفرین بود و این شکست برای عراق گران تمام شد و به همین دلیل رژیم بعثی عراق هواپیمای مسافربری آسمان که 40 نفر از علما، مسئولان و قضات حضور داشتند، با جت جنگی هدف قرار گرفته و افراد به شهادت رسیدند که شهید آیتالله شیخ فضلالله محلاتی نماینده امام در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جزو این افراد بود و به همین دلیل این روز، روز روحانیت در دفاع مقدس نامگذاری شده است، همانگونه که مردم با فتوای علما به میدان آمدند، در جنگ نیز حضور علما بود.

وی اضافه کرد:مقام معظم رهبری فرمودند: مردم ما با کسانی که در سال 88 به روز عاشورای حسینی اهانت کرده و با قساوت جوان بسیجی را کتک زدند، آشتی نمیکنند.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به مطرح کردن طرح آشتی ملی از سوی برخی افراد در جامعه، گفت: مقام معظم رهبری در این زمینه فرمودند:"مگر مردم با هم قهر هستند که بخواهند آشتی کنند، مردم ما با کسانی که در سال 88 به روز عاشورای حسینی اهانت کرده و با قساوت و بیحیایی جوان بسیجی را در خیابان لخت کرده و کتک زدند قهر هستند و با آنها آشتی نمیکنند".

خاتمی بیان داشت: از دیدگاه مقام معظم رهبری حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن،امیدآفرین و ایستادگی نسل سوم چهارم از انقلاب نشانه رویندگی و بالندگی انقلاب و درخور توجه است.

امام جمعه زنجان اظهار داشت:از دیدگاه مقام معظم رهبری مردم ایران همواره مورد تحقیر آمریکا و رژیم بعثی بودند، اما برای پیروزی انقلاب اسلامی مردم به صحنه آمده و صدای بلند "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" اقتدار خود را به نمایش گذاشتند.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.