بازسازی پل تخریب شده در جهرم

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی از بازسازی پل" کشه‌ برفی" تخریب شده در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمدرضا رضایی نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی گفت: به سبب مدیریت خوب ستاد هماهنگی مدیریت بحران شهرستان جهرم و همکاری مردم خسارات به حداقل رسیده است.
 
رضایی افزود: از روز شنبه نصب علائم و ترمیم آسفالت جاده جایگزین انجام می‌شود و پل‌ها تقویت می‌شوند تا ایمنی جاده جایگزین را به حداکثر برسانیم.
 
وی ادامه داد: پیمانکار بازسازی پل کشه برفی مشخص شده و هرچه سریعتر این پل ترمیم می شود تا بتوانیم عبور و مرور از جاده اصلی را آغاز کنیم.
 
نماینده جهرم در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: هفته‌ آینده، با هماهنگی انجام شده، فرماندار و شهرداران شهرهای شهرستان جهرم در تهران با مدیر سازمان مدیریت بحران کشور جلسه خواهند داشت.
 
مدیرکل راه و شهرسازی فارس نیز گفت: با توجه به شدت بارشی که داشتیم، خوشبختانه در کل استان خسارت کم بوده و جهرم از شهرستان‌هایی بوده که به دلیل مدیریت خوب و تلاش‌ها، خسارت آن بسیار کم بوده است.
 
فیروز تکاور با بیان اینکه شدت سیل از سیل سال ۶۵ در جهرم بیشتر است، تصریح کرد: تلاش می‌کنیم تا پل‌سقوط کرده را تا ایام عید بازسازی کنیم و عبور مرور انجام شود.



انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.