حواشی دیدار سایپا- صبا

درگیری لفظی فرکی و مرفاوی/ یخ زدن کودکان همراه بازیکنان

دیدار تیم های سایپا و صبا قم با حواشی و درگیری های مختلفی همراه شد.

درگیری لفظی فرکی و مرفاوی/ یخ زدن کودکان همراه بازیکنانبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دیدار تیم های سایپا تهران و صبا قم از هفته بیست و دوم لیگ برتر از ساعت 16 امروز در ورزشگاه دستگردی تهران برگزار شد.

نارنجی پوشان پایتخت با وجود میزبانی در این دیدار طبق تشخیص کادر فنی خود برای نخستین بار در فصل جاری از پیراهن های سرمه ای استفاده کردند.

محمدرضا کشوری فرد مدیرعامل صبا، رضا درویش مدیرعامل سایپا، مهدی ترابی، روزبه چشمی و ابراهیم شکوری از حاضران در جایگاه CIP بودند.

امیرحسین پیروانی سرمربی تیم ملی جوانان کشورمان با حضور در ورزشگاه دستگردی عملکرد بازیکنان جوان 2 تیم را زیرنظر گرفت.

حدود 200 تماشاگر در ورزشگاه بودند.

50 هوادار تیم صبا پرچم سیاه و سفید بزرگی در دست داشتند.

با وجود سرمای هوا، کودکانی که قبل از شروع بازی همراه با بازیکنان به زمین می آیند، لباس آستین کوتاه تن کرده بودند و از سرما به خود می لرزیدند.

حسین فرکی قبل از آغاز بازی به سمت نیمکت صبا رفت و با صمد مرفاوی و نیمکت نشینان این تیم خوش و بش کرد.

حامد لک، سعید لطفی و ایوب کلانتری بازیکنان سایپا از سرمربی صبا رخصت گرفتند.

حنیف عمران زاده، محسن فروزان، مهرداد بایرامی و امید نظامی پور قبل از آغاز بازی با حسین فرکی خوش و بش کردند.

در نیمه اول این بازی میثم مجیدی پس از تذکر محمدرضا فغانی از داور بازی عذرخواهی کرد تا کارت زرد دریافت نکند.

حنیف عمران زاده و محسن فروزان بارها در نیمه اول از سوی هواداران صبا تشویق شدند.

بنر بزرگی از حامد لک بین هواداران سایپا به چشم می آمد و آن ها دروازه بان تیم خود را با شعار "حامد دست طلایی" تشویق کردند.

اعتراض صمد مرفاوی در اواخر نیمه اول به داور چهارم منجر با جروبحث وی با حسین فرکی همراه شد. البته سرمربیان 2 تیم در پایان نیمه از هم دلجویی کردند.

پس از تعویض قاسم دهنوی با امید جهانبخش در ترکیب صبا، دهنوی حاضر نشد روی نیمکت بنشیند و مستقیم به رختکن رفت. البته جهانبخش هم در پایان نیمه اول چند دقیقه ای برای گرم کردن در زمین باقی ماند و در این لحظات با رضا جعفری مهاجم نیمکت نشین سایپا خوش و بش کرد.

ابراهیم شکوری مدافع سابق خودروسازان بین 2 نیمه با رضا درویش مدیرعامل سایپا، علی رضا دهقانی گزارشگر بازی و امیر حسین پیروانی صحبت کرد.

ماموران حراست ورزش در ابتدای نیمه دوم چند دقیقه ای با بازیکنان تیم بانک خوزستان که در مجموعه ورزشی دستگردی اردو زده بودند و برای تماشای بازی سایپا و صبا به ورزشگاه آمده بودند، درگیر شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار