پاکدل: دیدار برابر نفت حکم فینال لیگ را دارد/ شگرد کاظمی نجات تیم های در حال سقوط است

مهاجم تیم فوتبال ماشین سازی گفت: با ورود کاظمی روح دوباره ای در کالبد تیم ماشین سازی دمیده شده است.

پاکدل : دیدار برابر نفت حکم فینال لیگ را دارد / شگرد کاظمی نجات تیم های در حال سقوط استحامد پاکدل در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،؛ درباره دیدار تیم فوتبال ماشین سازی در برابر نفت از هفته بیست و دوم لیگ برتر اظهار داشت: بدون شک فردا در برابر نفت بازی سختی در پیش داریم و با توجه به اهمیت این دیدار و بازی های پیش رو نیاز مبرمی به کسب سه امتیاز این دیدار داریم.

وی در ادامه افزود: ما در رقابت های لیگ برتر شرایط مناسبی نداریم و برای رشد در لیگ از لحاظ جدول سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

پاکدل با پرداختن به شرایط دو تیم ماشین سازی و نفت تهران گفت: با توجه به برد هفته گذشته برابر سپاهان شرایط جسمی و روحی بازیکنان تیم ماشین سازی بهتر شدە و تیم رو به جلو پیش می رود در واقع شناخت سرمربی نیز افزایش یافته و به هارمونی ترکیب ثابت بازیکن رسیده است. در واقع باید گفت هر دیدار برای ما حکم فینال را دارد و باید برنده از زمین خارج شویم.

مهاجم تیم فوتبال ماشین سازی با اشاره به تیم نفت و عملکرد این تیم تصریح کرد: نفت تهران نیز تیم خوبی بوده کە از قابلیت های فراوانی برخوردار است. این تیم توسط اسطوره فوتبال کشورمان علی دایی هدایت شده و بازیکنان مطرحی چون اندرانیک تیموریان را در اختیار دارد و برای برد به تبریز آمده است.

وی ادامه داد: در واقع تیم ماشین سازی با حضور کاظمی جان دوباره ای گرفته است و معتقدم این تیم در لیگ برتر می ماند چرا که کار فرهاد کاظمی نجات تیم های در حال سقوط است و بدون شک با یاری خدا ، درایت کاظمی و تلاش بازیکنان و مسئولان باشگاه تیم در لیگ باقی می ماند.

پاکدل بیان کرد: اگر تمرکز لازم را در دیدار برابر نفت داشته باشیم کسب سه امتیاز به اندوخته ها دور از دسترس نیست. من دوست دارم با دعوت شدنم به تیم ملی فوتبال به مملکتم خدمت کرده و پرچم کشورم را با افتخار به اهتزاز در آورم.

بازیکن تیم فوتبال ماشین سازی درباره این که در فصل بعدی به چه تیمی ملحق می شود گفت : هنوز در این مورد زود است تصمیم بگیرم تمام فکرم را معطوف موفقیت ماشین سازی کرده و به هیچ چیزی فکر نمی کنم اما خواستار لژیونر شدنم.

وی در پایان یاد آور شد: امیداورم که تیم با تلاش بازیکنان و درایت کاظمی در لیگ برتر باقی بماند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار