کرمانشاه؛

پیروزی پراقتدار را به مردم عزیز کشور به ویژه هم استانی های عزیز تبریک می‌گویم

استاندار کرمانشاه در پیامی قهرمانی مقتدرانه تیم ملی کشتی آزاد جمهوری اسلامی ایران در رقابت‌های جام جهانی کرمانشاه تبریک گفت.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛استاندار کرمانشاه گفت:مردم کرمانشاه مهمان نوازی بی شائبه خود را به بهترین وجه ممکن نشان دادند.


به دنبال قهرمانی دلاورانه تیم ایران در مقابل آمریکا در جام جهانی کشتی آزاد 2017 کرمانشاه، پیام تبریک دکتر رازانی- استاندار کرمانشاه- به مناسبت قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد کشور در مسابقات جهانی کرمانشاه از سوی دفتر او ابلاغ شد.

 متن پیام دکتر رازانی به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

قهرمانی غرور‌آفرین تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در مسابقات جام جهانی به میزبانی کرمانشاه، بار دیگر نه تنها شایستگی و برتری ورزشکاران عزیز ایران اسلامی را به جهانیان اثبات نمود، بلکه کرمانشاهیان عزیز و به ویژه جوانان این دیار قهرمان پرور نیزمهمان نوازی بی شائبه خود را به بهترین وجه ممکن نشان دادند.

این پیروزی پراقتدار و فرح بخش را به مردم عزیز کشور و به ویژه هم استانی های عزیز، خانواده  کشتی و همه دست‌اندرکاران این دوره از مسابقات، تبریک می‌گویم و امیدوارم برگزاری این مسابقات موجب ارتقای انگیزه در میان جوانان ورزشکار و شایسته کرمانشاهی گردد تا در افق های پیش رو با اقتدار و اخلاق، سکوهای جهانی را تسخیر نمایند.



                                                           اسداله رازانی
                                                             استاندار کرمانشاه

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار