یزد؛

ضرورت تخفیف برای مالیات بر ارزش افزوده

نقش روحانیت در دوران دفاع مقدس غیرقابل انکار است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ محمدحسن معزالدینی امام جمعه موقت یزد با اشاره به حضور پرشور مردم اقصی نقاط میهن اسلامی و به تبع آن مردم استان یزد در راهپیمایی 22 بهمن گفت: از حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن و تجدید پیمان با آرمان‌های امام، انقلاب و رهبری قدردانی می‌کنم.
ضرورت تخفیف برای مالیات بر ارزش افزوده
وی افزود: مقام معظم رهبری نیز از حضور پرشور و عظیم مردم در راهپیمایی 22 بهمن قدردانی کردند و این نشان از اهمیت حضور مردم در صحنه‌های مختلف دارد.
معزالدینی تصریح کرد: این حضور پرشکوه مردم مسؤولیت مسؤولان را سنگین‌تر و آنها را موظف به رسیدگی به وضعیت زندگی مردم می‌کند.

وی گفت: مسؤولان باید به معیشت مردم و راحت‌ زندگی کردن آنها کمک کنند زیرا این حق مردمانی است که همواره حامی انقلاب و نظام و رهبری بوده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: یکی از مواردی که همواره مورد اعتراض مردم است، بحث مالیات‌ها است و لازم است دولت برای مردم تخفیف قائل شود.

وی تصریح کرد: دولت در زمینه مالیات بر ارزش افزوده نیز باید دقت‌نظر داشته باشد و ضمن تخفیف قائل شدن برای مردم، ببیند در چه مواردی باید مالیات دریافت کند.

وی اظهار کرد: از خلدبرین فاکتوری برای من آوردند که هزینه غسل و کفن و دفن میت در آن قید شده بود و در ادامه موارد، مالیات بر ارزش افزوده نیز قید شده بود.

وی خاطرنشان کرد: شخصی که فاکتور را آورده بود می‌‌پرسید آیا از مرده هم باید مالیات بر ارزش افزوده دریافت شود؟

معزالدینی با اشاره به چهلمین روز درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی گفت: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی مردی اسلام‌شناس بود که ید طولایی در فقه و سیاست داشت.

وی با بیان بخشی از سوابق آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و مصائبی که در راه دفاع از انقلاب، امام و رهبری به دوش ایشان بود،خاطرنشان کرد: ایشان همه مشکلات را در لفافه صبر پیچید و مسیر استمرار انقلاب اسلامی را طی کرد.

وی با اشاره به فرا رسیدن روز روحانیت و دفاع مقدس در هفته آینده اظهار کرد: این روز به مناسبت سالروز شهادت شهید محلاتی که هواپیمای وی مورد اصابت گلوله دشمن قرار گرفت و با همراهانش به درجه رفیع شهادت رسید، نامگذاری شده است.

امام جمعه موقت یزد خاطرنشان کرد: نقش روحانیت در دوران دفاع مقدس غیرقابل انکار است و روحانیت نیز پابه‌پای اقشار مختلف مردم در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل حضور داشت.

انتهای پیام/ م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار