مواد خوراکی استخوان ساز به بچه ها بدهید
کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران موبایلی - صفحه خبر
۵۳ : ۰۴ - جمعه ۱۱ فروردين ۱۳۹۶
کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران موبایلی - صفحه خبر
کد خبر: ۵۹۸۳۴۰۴
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۹
نسخه چاپی
ارسال به دوستان

به گفته کارشناسان، تقویت استخوان ها باید از دوران کودکی آغاز شود و در سنین بالا ادامه یابد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، کارشناسان تغذیه مصرف مواد خوراکی زیر را برای ایجاد استخوان های قوی از دوران کودکی توصیه می کنند:
 
- تامین یک منبع خوبی از کلسیم در هر وعده غذایی، مانند شیر، پنیر، ماست، بادام، انجیر، کلم بروکلی، سویا، شلغم با کلسیم اضافه شده.
 
- استفاده از تابش نور خورشید طبیعی برای جذب ویتامین D بیشتر. همچنین تخم مرغ، ماهی چرب و غذاهای غنی شده نظیر شیر و آب پرتقال مصرف شود.
 
- به فرزند خود لوبیا سیاه و سفید، اسفناج، کره بادام زمینی، بادام، لوبیا، آووکادو و نان گندم کامل، که منابع خوبی از منیزیم هستند، بدهید.
 
- لوبیا سبز، نخود فرنگی یا سبزیجات برگدار سبز (مانند کلم، کلم بروکلی و اسفناج) را به خاطر داشتن ویتامین K به فرزندتان بدهید.
 
منبع:مهر
 
انتهای پیام/
کانال تلگرام - پایین شرح خبر
کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران موبایلی - پایین صفحه خبر
کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران موبایلی - پایین صفحه خبر
کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران موبایلی - پایین صفحه خبر
کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران موبایلی - پایین صفحه خبر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
* captcha:
اپلیکیشن باشگاه خبرنگاران- صفحه خبر