اهواز؛

حضور سعید عبدولی در المپیک ۲۰۲۰

دارنده مدال برنز المپیک ریو ۲۰۱۶ تصمیم گرفته در المپیک ۲۰۲۰ حضور یابد و با حریفان به رقابت بپردازد.

حضور سعید عبدولی در المپیک ۲۰۲۰به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از اهواز، سعید عبدولی، دارنده مدال برنز المپیک ریو ۲۰۱۶ در جمع مردم دیار 1 هزار شهید اندیمشک با اشاره به برخی از ناداوری‌ها در مسابقاتش اظهار داشت: ما با داوران مسابقات مشکلی نداریم آن ها هستند که مشکل دارند.
وی افزود: در سالن کشتی المپیک تصمیم گرفتم که کشتی را کنار بگذارم و کم کم آن را رها کنم ولی وقتی بازگشتم و با محبت‌های مردم روبرو شدم از تصمیمم منصرف شدم.

وی بیان داشت: استقبال و محبت مردم سبب شد تا تصمیم بگیرم در المپیک 2020 نیز حضور یابم و به مصاف حریفان بروم.

دارنده مدال برنز المپیک ریو 2016 وی در ادامه به برخی از مشکلات ورزش اندیمشک اشاره و تصریح کرد: ورزش کشتی خیلی مظلوم واقع شده، تابستان هم در راه است که باید فکر به حال سیستم‌های برودتی سالن‌های تمرین در اندیمشک شود.

وی اذعان داشت: سیستم‌های خنک کننده سالن‌های تمرین دچار مشکل هستند که امیدوارم همه به ویژه مسئولان کمک کنند تا این مشکلات برطرف شوند.

سعید عبدولی از مردم اندیمشک خواست به ورزشکاران به ویژه کشتی گیران بیش تر اهمیت دهند و از مسئولان درخواست کرد که حواسشان به همه ورزشکاران باشد و مشکلاتشان را برطرف سازند.

این دارنده مدال المپیک از زحمات نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی قدردانی کرد و اظهار کرد: آقای حسنوند همیشه به فکر ورزشکاران است و به مشکلات آنها رسیدگی می‌کند.

در این میان فریدون حسنوند، نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیسیون انرژی مجلس نیز قول داد که سیستم‌های خنک کننده سالن‌های تمرین را برطرف کند.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.