اراک؛

تصادف زنجیره ای در محور دلیجان - سلفچگان به دلیل بارش برف و لغزندگی جاده

رئیس جمعیت هلال احمر دلیجان گفت: بارش برف و لغزندگی محور دلیجان - سلفچگان موجب بروز تصادف زنجیره ای شد که سانحه دیدگان این تصادف با همکاری نیروهای راهداری و پلیس راه امداد رسانی شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ حمید رضا اشرفی رئیس جمعیت هلال احمر دلیجان افزود: این تصادف صبح روز شنبه در کیلومتر 20 محور دلیجان به سلفچگان در مقابل قطب صنعتی دودهک روی داد که هفت خودرو سبک و سنگین به یکدیگر برخورد کردند.
وی اظهارکرد: این تصادف زنجیره ای خسارتی بود و مصدوم جدی نداشت و تنها به تعدادی مصدوم که به صورت سطحی آسیب دیده بودند به طور سرپایی رسیدگی شد.
رئیس جمعیت هلال احمر دلیجان با اشاره به اینکه تمامی محورهای ارتباطی دلیجان به علت بارش برف و یخ زدگی سطح جاده لغزنده است، افزود: رانندگان باید در این شرایط با رعایت فاصله طولی و سرعت مطمئنه از تغییر مسیر ناگهانی خودداری کنند.
اشرفی ادامه داد:2 تیم امداد گر ثابت و سیار در محور دلیجان- سلفچگان مستقر شدند تا یاری گر مسافران و خودروهای عبوری باشند.
بارش برف از نیمه شب جمعه در دلیجان آغاز شده و به طور متناوب و پراکنده ادامه دارد.
شهرستان دلیجان از توابع استان مرکزی با 50 هزار نفر جمعیت در مسیر راه اصلی استان های جنوبی و شرقی با استان های شمالی و مرکز واقع شده است.
انتهای پیام/ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.