پیرو برگزاری حرفه‌ای مسابقات PersianCup؛

قدردانی رئیس سازمان جهانی فوتبال ساحلی از ایران

رئیس سازمان جهانی فوتبال ساحلی از دپارتمان فوتبال ساحلی ایران به خاطر برگزاری مسابقات بین المللی پرشین کاپ تقدیر و تشکر کرد.

قدردانی رئیس سازمان جهانی فوتبال ساحلی از ایرانبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛به نقل سایت رسمی فدراسیون فوتبال، رقابت های بین المللی فوتبال ساحلی پرشین کاپ با حضور تیم‌های ملی ایتالیا (تیم چهارم رنکینگ جهانی) لهستان (قهرمان رقابتهای انتخابی جام جهانی ۲۰۱۷ در اروپا) و اوکراین (قهرمان یورو لیگ ۲۰۱۶) و تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان (تیم نخست آسیا و ششم جهان طبق رده بندی ماه ژانویه) از ۲۶ الی ۲۸ بهمن ماه ۹۵ در بوشهر برگزار شد.

شرایط برگزاری این رقابت‌ها و امکانات بکار گرفته شده جهت برگزاری مسابقات تمجید ۳ نماینده سازمان جهانی فوتبال ساحلی که در بوشهر حاضر شده بودند را به دنبال داشت.
پس از پایان این مسابقات جان کاسکو، رییس سازمان جهانی فوتبال ساحلی در تماسی تلفنی ضمن تبریک به پریا شهریاری، رییس دپارتمان فوتبال ساحلی ایران به جهت سطح حرفه‌ای و نحوه برگزاری این مسابقات گفت: از طریق گزارش‌های روزانه نمایندگانمان در بوشهر آگاهی کاملی از روند ساخت ورزشگاه و آماده سازی آن برای مسابقات PersianCup داشتم.

وی ادامه داد: ساخت ورزشگاه فوتبال ساحلی با استانداردهای روز جهانی و مدیریت برگزاری مسابقات در چنین سطح بالایی، اتفاق بزرگی برای فوتبال ساحلی ایران و بوشهر است و مراتب تشکر و قدردانی خود را به نمایندگی از سازمان جهانی فوتبال ساحلی به تاج، رییس فدراسیون فوتبال و همینطور مسئولان ورزشی استان بوشهر اعلام می‌دارم.

کاسکو در ادامه افزود: بدون شک برگزاری مسابقات پرشین کاپ در چنین سطحی موجب افزایش بیش از پیش اعتبار فوتبال ساحلی ایران در جهان شده است و بابت قهرمانی تیم ملی فوتبال ساحلی کشورتان در این رقابتهای سطح بالا بار دیگر تبریک من را پذیرا باشید.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار