گیلان؛

اعطای تندیس خدمت به پنج رسانه فعال و برتر در مدیریت بحران

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان از اعطای تندیس خدمت به پنج رسانه فعال استان در حوزه مدیریت بحران برف خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز گیلان؛ محسن جعفری جمعه شب در جریان بازدید از فعالیت های ستاد مدیریت بحران گیلان  افزود: اصحاب رسانه گیلان با تولید و پوشش بیش از یک هزار خبر در 24 ساعت گذشته، نقش عمده ای در مدیریت بحران برف گیلان داشته اند.
وی ادامه داد: بسیج رسانه گیلان با رصد اخبار رسانه ها در مدیریت بحران برف از پنج رسانه فعال تقدیر می کند.
رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان با بیان اینکه امسال 106 خبرنگار مدیریت بحران توسط این سازمان آموزش دیدند، گفت: 61 نفر از خبرنگاران اهل رشت و 45 نفر از خبرنگاران انزلی، رضوانشهر و آستارا در این کارگاه های آموزشی و عملیاتی شرکت کردند.
جعفری با تصریح اینکه پنج رسانه فعال با رای مدیران روابط عمومی 30 دستگاه اجرایی، رصد داوران، خبرنگاران و پیشکسوتان رسانه انتخاب می شوند، خاطرنشان کرد: نقد منصفانه رسانه ها و پاسخگویی مسئولانه مدیران اجرایی از مهمترین راهبردهایی که باید مدنظر اصحاب رسانه و مسئولان باشد.
وی با تاکید بر اینکه رسانه ها در مدیریت بحران برف گیلان نقش ماندگاری ایفا کردند، گفت: مسئولان باید قدردان خبرنگارانی باشند که بدون کوچکترین چشمداشتی، در مدیریت بحران نقش محوری را ایفا می کنند.
رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان با اشاره به ثبت تصاویر بحران برف توسط خبرنگار عکاسان این استان گفت: آمادگی داریم نمایشگاه عکس خبری در این حوزه برگزار کنیم.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.