بجنورد؛

بهره ‌مندی خانوار مددجوی گرمه ای از بیمه های اجتماعی

233 خانوار مددجوی گرمه ای از بیمه تامین اجتماعی بهره مند شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛،قاسم علی حمیدی مدیركميته امداد شهر گرمه با اشاره به اینکه 233 خانوار از مددجویان هم اکنون از مزایای بیمه‌های اجتماعی بهره‌مند شده‌اند، گفت: افزایش توانمندی و ارتقای سطح اعتماد به نفس، امید به آینده‌ای بهتر و حفظ منزلت اجتماعی از جمله اهداف اجرای طرح بیمه اجتماعی برای مددجویان است.

قاسم علی حمیدی افزود: بیش از 17 میلیارد ریال برای بیمه تأمین اجتماعی مددجویان تحت پوشش کمیته امداد گرمه به حساب تأمین اجتماعی واریز شده است.

وی خاطرنشان کرد: پرداخت هزینه‌های درمانی، بیمه عمر و بازنشستگی مجریان طرح‌های خودکفایی، زنان سرپرست خانوار شهری از طریق بیمه‌های اجتماعی به‌ صورت برنامه‌ریزی شده و هدفمند انجام می شود.

حمیدی افزود: برخورداری مددجویان از مزایای بیمه از جمله مستمری ، بازنشستگی و از کار افتادگی از جمله مزایای بیمه های اجتماعی است.

وی با بیان اینکه فراهم سازی زمینه سلامت مددجویان یکی از مهم‌ترین سیاست‌های کمیته امداد است، تصریح کرد: بهره‌مند شدن از خدمات بیمه اجتماعی گام بلندی برای توانمندی و خوداتکایی مددجویان تحت حمایت است و با هدف تامین امنیت اقتصادی برای آینده زنان سرپرست خانوار و مجریان طرح های خودکفایی اجرایی می شود.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.