ابتکار:

مشکل محیط زیست وزارتخانه نبودن نیست

رئیس سازمان محیط زیست، گفت: در حال حاضر تبدیل سازمان محیط زیست به وزارتخانه، مشکل محیط زیست کشور نیست.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، معصومه ابتکار رئیس سازمان محیط زیست در مورد طرح تشکیل وزارت محیط زیست در مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: در جریان این موضوع نیستم، در حال حاضر مشکل محیط زیست کشور این نیست و نمی‌دانم موضوع چیست.

معاون رئیس جمهور، در پاسخ به این سوال که نمایندگان استان خوزستان پیشنهاد داده‌اند که هیئت دولت در خوزستان جلسه فوق‌العاده تشکیل دهد، تصریح کرد: اعضای دولت به تناوب و مکرر در استان خوزستان حضور دارند. آقای جهانگیری هفته پیش خورستان بودند؛ هفته قبلش هم من خوزستان بودم.

رئیس سازمان محیط زیست ادامه داد: وزیر جهاد اواخر هفته گذشته خوزستان بود و وزیر نیرو چندین روز برای رسیدگی به مسائل آب در خوزستان بود و عملا چنین اتفاقی افتاده است.

وی در پاسخ به این سوال که چه زمانی بحران استان خوزستان رفع می‌شود، گفت: این بحران ها 40 - 50 سال در اثر مشکلات خشکسالی و سوء مدیریت سرزمینی بعضاً در داخل کشور خودمان و بیشتر در نواحی کشورهایی مانند عراق و عربستان به وجود آمده است و مسأله‌ای نیست که در سرعت کم قابل رفع باشد؛ اما قطعاً می‌شود تدابیری اندیشید که عوارض را به حداقل برسانیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار